نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
25. تير 1398 - 10:45
شخص اصلاحطلبی که راهی تهران شده باید بداند قدم به قدمش در راه رسیدن به "خاتمی" خیانت است به خون شهدای گچساران و هر شاخه گلی که در پایتخت برای چاپلوسی به خاتمی داده شدبه مثابه تیری است زهر آلود به قلب شهیدانمان.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،جمعی از جوانان انقلابی شهرستان گچساران در نامه‌ای خطاب به رئیس قوه قضائیه ضمن تاکید بر برداشتن گام‌ های محکم این قوه در جهت صیانت از آرمان های انقلاب،خواستار اعمال اشد مجازات برای سران فتنه شدند.

متن این نامه بدین شرح است:

حضرت آیت الله رئیسی
ریاست محترم قوه قضائیه

با سلام و تحیت و احترام

از آنجایی که در روزهای اخیر دست نوشته ای از عده ای نادان و بی خرد که خود را از مدعیان جریان اصلاحات گچساران معرفی می کنند، مبنی بر حمایت از باغی انقلاب در صفحات مجازی منتشر شده و این حرکت خیانت بار باعث شده است تا قلوب مردم انقلابی و ولایتمدار این شهرستان جریحه دار شود.

ریاست محترم قوه قضایه!، اینجا گچساران است مهد جوانان انقلابی که حاضرهستند جانشان را در راه آرمان های انقلاب و نیز رهبرشان فدا کنند، حال ما از دست این جماعت غرب زده باید به کجا پناه ببریم؟.

چگونه باید خود را آرام کنیم که یک شخص اصلاح طلب و جیره خوار باغی انقلاب؛ راهی تهران می شود تا همانند اربابش که جلوی حکام جنایتکار سعودی زانو زد تا پول فتنه را فراهم کند؛ می رود که برای باغی انقلاب باز هم دم تکان دهد؟.

شخصی که راهی تهران شده باید بداند قدم به قدمش در راه رسیدن به خاتمی خیانت است به خون شهدای این دیارولایتمدار، و هر شاخه گلی که در پایتخت برای چاپلوسی به خاتمی داده شد به مثابه تیری است زهر آلود به قلب شهیدانمان.

انتظار جوانان انقلابی این دیار از قوه قضایه این است که بدون توجه به هیچ طوماری اشد مجازات را برای "سران فتنه" در نظر بگیرد تا حداقل بتوانیم انتقام خون شهدای فتنه ۸۸ را بگیریم.

 حال این را هم بدانند که اگر قرار باشد کسی از "باغی انقلاب" در این شهر شهید پرور و ولایت مدار حمایت کند آتش به اختیار آنها را مجازات انقلابی خواهیم کرد و از هیچ چیزی هم ترس و واهمه ای نداریم چون به گفته پیر جماران حفظ این نظام از حفظ جان امام زمان(عج) نیز واجبتر است.

و در نهایت بدانیم که ما راه خدا را با راه رهبرمان "سید علی" می سنجیم ...

وسلام علیکم

جمعی از جوانان انقلابی شهرستان گچساران

انتهای پیام

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها