نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
25. خرداد 1398 - 12:32
اگر چه ظاهرا برای حضور خوانندگان ، مجریان و هزینه های سازماندهی چنین میتینگ های انتخاباتی، هزینه های بالایی شده است و این کار در این شرایط جامعه که عده ای با سختی و مشکل در حال گذران زندگی هستند و به شدت زیر بار گرانی و فشار تورم کمر خم کرده اند، چه معنی می دهد؟!.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،ارسالی مخاطب-جشن بزرگ محله سادات با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان برگزار شد؛ جشنی که نشد بازهم بدون حاشیه برگزار شود و بجز تاجگردون که عنوان نمایندگی مجلس را یدک می‌کشید اشخاص غیرمسئول و سیاسی نیز از تریبونش برای عرض ارادت و تخریب منتقدان استفاده کردند.

"محمد خیراتی" و "مهرداد علی‌پور" در شب نورافشانی محله سادات  فضای سالم و شاد جشن را به سمت تبلیغات انتخاباتی و تخریب رقبای گذشته و کنونی آقای نماینده کشاندند،خیراتی و علی‌پور که از پایه‌های ثابت برگزاری جشن‌های تاجگردون هستند؛ شب گذشته برای غلام‌شان سنگ تمام گذاشتند و حرف های را برزبان آوردند که در متن سخنرانی تاجگردون قابل بیان نبود.

خیراتی پس از اجرای چندین تراک موسیقی در حالی که به شدت تحت تاثیر فضای خاص جشن قرار گرفته بود با آغاز تبلیغات گفتاری و استفاده از شور و شعف ایجاد شده در مدعوین با اشاره به تاجگردون و بیان یکی از شعارهای انتخاباتی عامیانه و رایج لری با تکرار و تاکید از مردم خواست تا او را همراهی کنند؛ او که ترک‌زبان و قشقایی است با عنوان این شعار لری گفت که په خُش چِشه بازم خِشه و از مردم خواست با کف زدن او را همراهی کنند.

مهرداد علی‌پور اما از مجریان باسابقه گچساران و پای ثابت مجری‌گری جشن‌های نماینده در این شهرستان است اما از پشت تریبونی که برای مجری‌گری و چرخاندن جشن به او واگذار شده بود با حمله به رقبای تاجگردون و نمایندگان سابق گچساران و باشت از خرید رای مردم با کارت شارژو نیزمبالغ ۲ الی ۵ هزار تومان سخن گفت و آنها را منفعت‌طلبان مال مردم‌خور نامید.

این مجری که همچنین از خالی کردن لوله های پتروشیمی در دوراهی باشت می گفت و آن را تبلیغاتی برای فریب مردم و جمع‌کردن آرا دانست؛ لوله‌های که باید دید بنابرمستندات این مجری برای ساخت پتروشیمی غیرواقعی اما رای‌جمع‌کن توسط کدام نماینده گچساران و باشت خالی شده بود.

آیا علی‌پور می‌تواتد ادعای مال‌مردم خوری و خرید رای مردم با شارژ و پول را که علیه رقبای انتخاباتی تاجگردون مطرح کرده اثبات کند؛ کدام نماینده برای فریب مردم و ساخت پتروشیمی دروغین بر دوراهی باشت لوله خالی کرده است؟.

اما در سوی دیگر از قضا قرار بود که پروژه ای در محله سادات گچساران افتتاح شود ولی آنچه که نمایان بود یک میتینگ انتخاباتی بیش نبود تا یک مراسم افتتاحیه؟!،واقعا جای سوال دارد که آیا برای افتتاح چنین پروژه ای این همه هزینه،تبلیغات ، موسیقی و ساز و دهل لازم بود؟.

 آیا واقعا هدف فقط یک مراسم افتتاح بوده؟ از سخنرانی مجری، فرماندار، مدیرکل بنیاد مسکن، خواننده و در آخر خود نماینده فقط تنها چیزی که متوجه شدیم ، آن هم تعریف و تمجید و تبلیغ  برای شخص نماینده بود.

حال دربرنامه اعلام می شود که شرکت نفت و گاز، اداره فرهنگ و ارشاد ،بنیاد مسکن و بسیاری از ادارات دیگر در برپایی این جشن به نوعی سهیم بوده و نیز همکاری کرده اند این یعنی همان هزینه از پول بیت المال تا برای دیگری شوی تبلیغات انتخاباتی شود؟.

بنابراین اگرقرار بودبرای دل مردم محله سادات  کار شود پس این همه منت ، تعریف و تمجید دیگر چی بود؟ اگر نماینده تنها وظیفه اش این بوده که به مردم حوزه انتخابیه اش خدمت کند پس این همه هزینه جهت تشکر و نشان دادن خدمت برای چیست؟ راستی خود نماینده می گوید که من فقط بودجه را تخصیص می دهم و مابقی فعالیت ها با افراد دیگرست پس اینکه در آخر همه هیچ من می شوند و فقط خود نماینده می ماند،چه می شود؟ .

باید پرسید چرا ازهزینه بیت المال برای یک میتینگ انتخاباتی استفاده شده است؟،متاسفانه این روزها خیلی ها دلسوز مردم می شوند آنچه که باید توجه کرد به نوع عمل افراد در استخدامی ها تا دادن وام های نجومی به برخی ها است که در مجموع می توان اینگونه بیان کرد که برگزاری اینچنین برنامه ها بوی تبلیغات و سوءاستفاده های انتخاباتی می دهد و این شائبه را به وجود می آورد که برخی ها همچنان به دنبال تبلیغات انتخاباتی اند که پول های بیت المال را برای چنین جشن ها با این همه هزینه های سنگینی صرف می کند.

اگر چه ظاهرا برای حضور خوانندگان ، مجریان و هزینه های سازماندهی اینگونه میتینگ های انتخاباتی آقای نماینده، هزینه های بالایی شده است و این کار در این شرایط جامعه که عده ای با سختی و مشکل در حال گذران زندگی هستند و به شدت زیر بار گرانی و فشار تورم کمر خم کرده اند، در واقع چه چه معنی می دهد؟!.

 

انتهای پیام

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها