نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
9. خرداد 1397 - 12:30
رئیس ورزش قهرمانی نفت و گاز گچساران خبرداد؛
حضور بانوان هندبالیست گچسارانی در جام باشگاه های آسیا
رئیس ورزش قهرمانی نفت و گاز گچساران گفت: تیم هندبال بانوان نفت و گازگچساران که نائب قهرمان لیگ برتر ایران شده است در رقابت های جام هندبال باشگاه های آسیا شرکت می کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،ابوالحسن غلامی،رئیس ورزش قهرمانی نفت و گاز گچساران در گفت و گو با این پایگاه خبری تحلیلی در این خصوص گفت: تیم بانوان باشگاه  نفت و گاز گچساران که نائب قهرمان لیگ برتر ایران شده است در بازی های جام هندبال باشگاه های آسیا شرکت می کند.

وی افزود:بانوان هندبال نفت و گاز گچساران در سال گذشته با ۱۲ بازی ۹ برد، ۲ تساوی و ۲۰ امتیاز پس از تاسیسات دریایی تهران ۲۱ امتیازی ،نائب قهرمان لیگ برتر هندبال بانوان ایران شد.

غلامی اظهارکرد:پس از انصراف تیم تاسیسات دریایی تهران و با نظر فدراسیون هندبال، نیز تیم شهید چمران لارستان در مسابقات بانوان باشگاه‌های آسیا شرکت خواهد کرد.

وی اظهارکرد:سومین دوره رقابت‌های هندبال جام باشگاه‌های زنان آسیا مهرماه  امسال در قزاقستان برگزار می‌شود و ایران برای نخستین بار در این رقابت‌ها ۲ نماینده خواهد داشت.

غلامی تصریح کرد:تیم هندبال مردان نفت و گاز گچساران سابقه حضور در جام باشگاه های آسیا(مقام چهارم) و نیز جام باشگا های جهان(مقام هفتم) را درکارنامه دارد.

گفتنی است در نخستین دوره مسابقات هندبال جام باشگاه‌های بانوان آسیا تیم سنندج و در دوره دوم تیم شهید چمران لارستان نماینده ایران در این رقابت‌ها بودند.

انتهای پیام

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها