نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
1. خرداد 1397 - 11:15
فرمانده انتظامی گچساران خبرداد؛
کشف سلاح غیرمجاز در گچساران/27نفردستگیرشدند
فرمانده انتظامي گچساران از اجراي طرح پاکسازي نقاط آلوده دراین شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،سرهنگ سید محمد موسوی ،فرمانده انتظامی گچساران در تشریح این خبر گفت: در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و درخواست های مردمی، پلیس این شهرستان موفق به دستگیری ۲۷ نفر و توقیف  ۸ دستگاه خودرو و ۳ دستگاه موتورسیکلت کشف ۴ گرم هروئین و کشف ۲ قبضه سلاح غیرمجاز شدند.

وی با بیان اینکه ماموران در این طرح تعداد ۲۷ نفر را دستگیرکردند گفت :پس از تشکیل پرونده مجرمین در اختیار مراجع قضایی قرار گرفتند. و خودروهای  و موتورسیکلت های متخلف به پارکینگ منتقل شدند و در خصوص خودروهای شیشه دودی نیزاعمال قانون گردید.

سرهنگ موسوی خاطر نشان کرد:ارتقای کیفی احساس امنیت در بین شهروندان ،مقابله با تهیه و توزیع کنندگان مواد مخدر ،جمع آوری معتادان  پرخطر برخورد با سارقان و ارازل اوباش و مزاحمین خیابانی در جهت آسایش مردم بوده و از اولویت های پلیس است.

فرمانده انتظامی  گچساران در پایان ضمن قدردانی از همکاری خوب مردم با پلیس در اجرای طرحهای مختلف انتظامی، از شهروندان خواست در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه جرایم و ناهنجاری اجتماعی در شهرستان، از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع تا در کمترین زمان ممکن نسبت به شناسایی جرم ودستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.

انتهای پیام

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها