نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
15. ارديبهشت 1397 - 23:53
مدیر کل بازرسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت:هرگونه جذب نیرو دراستان فقط باید در قالب آزمون صورت گیرد،برای یک مدیر ارشد پذیرفته نیست که خارج از قانون عمل کندو اگر هر مدیری پارتی بازی کند با آنها برخورد می شود و اجازه نخواهیم داد تا اینگونه کارها باعث رنجش مردم شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،محمود مومن نسب ،مدیر کل بازرسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد در نشست با شهردار گچساران با اشاره به وضعیت پروژه های عمرانی گچساران گفت:از پروژه های عمرانی شهرداری گچساران بازدید شد و پیشرفت فیزیکی آنها رضایت بخش بوده است که این کار بزرگ نشان از یک مدیریت با دانش و یک تیم فعال دارد.

ایجاد تحولات درگچساران

 وی تصریح کرد: اگر این رویه رضایت بخش ادامه داشته باشد در دو تا سه سال آینده شاهد تحولات بسیاری در گچساران خواهیم بود که این امر با تلاش و تعامل  شهردارپرتلاش و متخصص این شهرستان و نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس و فرماندار این شهرستان میسر می شود.

مومن نسب اظهارکرد:با توجه به اقدامات انجام شده درگچساران شاهد یک شهر زیبا و جاده های بهسازی شده که جهت عبور و مرور مناسب هستیم و اگر حوادثی پیش بیاید جهت ارسال کمک در این شهرستان مشکل نخواهد بود.

اقدامات خوب شهرداری گچساران

مدیر کل بازرسی و امور حقوقی استانداری کهگیلویه و بویراحمد خاطر نشان کرد: اقداماتی نوین از قبیل قرار دادن پلاستیک در سطل های زباله در نقاط مختلف شهر از سوی شهرداری این شهرستان و قرار دادن نیمکت های بسیار راحت از دیگر کارهای خوب انجام شده است.

مومن نسب بیان کرد: در حوزه احداث فضای سبز با تدابیر شهردار گچساران این شهر دچار یک تحول بسیار خوب شده و با این رویه به سمت یک شهر سبز پیش خواهد رفت،اجرای روکش های آسفالت در معابر و محلات شهر خود نشان دهنده رعایت حقوق شهروندی بوده که رضایت مردم گچساران را به همراه داشته است.

وی در ادامه افزود:از دیگر اقدامات انجام شده در گچساران می توان به نورپردازی برخی ازمیدان ها، اصلاح هندسی دو میدان سه راهی و فردوسی، توسعه پارک های محله ای و بوستانها و احداث سرویس های بهداشتی در ورودی شهرستان با امنیت بسیار خوب و احداث جاده دسترسی به پارک آفتاب گردان با ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی اشاره کرد.

مومن نسب گفت: اجرای فاز اول بلوار پناهپوری به طول ۲٫۵ کیلومتربا پیشرفت ۴۵ درصد و اجرای کانال هدایت سیل آب در کارکنان دولت با ۴۵ پیشرفت فیزیکی که با تامین اعتبار اجرای این کار شتاب بیشتری به خود پیدا می کندو احداث بازارچه محله سادات با ۱۱۰ متر که عملیات تخریب آن انجام و در حال واگذاری به پیمانکار و احداث دریاچه مصنوعی که یکی از پروژه های مهم هم از نظر فرهنگی و اجتماعی و هم از نظر اشتغالزایی همراه با چشم اندازی زیبا در گچساران ازدیگر اقدامات شهرداری این شهر است.

وی گفت: امید می رود تا دستگاهای آب، برق، گاز جهت اجرای هر چه سریعتر و بهتر پروژه های عمرانی شهری به شهرداری گچساران کمک کنند.

مدیر کل بازرسی و امور حقوقی استانداری کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: از دیگر اقدامات مهم شهرداری گچساران می توان به احداث بالای ۱۴ جدول گذاری و دیوار کشی اشاره کرد و در بخش انتقال آب و فاضلاب شهری فرسوده است که نیاز به همکاری دستگاه های زیر ربط دارد.

صدور مجوز ساخت 1500واحد مسکونی دربافت فرسوده

مومن نسب اظهارکرد:در بخش بافت فرسوده گچساران شاهد تحولات عظیمی هستیم، احداث ریل بافت فرسوده یکی از تحولات انجام شده در این شهر بوده که اگر شاهد بلایای طبیعی در این شهرستان باشیم دیگر مانند گذشته امداد رسانی سخت نخواهد بود.

وی افزود:تا کنون برای یک هزارو 500 واحد مسکونی در بافت فرسوده گچساران مجوز ساخت صادر شده و ۵۳ مسئول کشور به همراه نماینده مردم گچساران و باشت از محلات این شهرستان بازدید کردند.

مدیر کل بازرسی و امور حقوقی استانداری کهگیلویه و بویراحمد خاطر نشان کرد: با اقدامات انجام شده در بافت فرسوده این شهردردو سال آینده این مکان به یک محله گردشگری بسیار زیبا تبدیل خواهد شد.

مومن نسب ادامه داد:جا دارد که از همکاری خوب اعضای شورای شهر گچساران با شهردار این شهرستان تقدیر و تشکر کردو از شورای شهر تقاضا دارم به عنوان نمایندگان مردم به مسائل عمرانی و شهری نگاه فنی داشته و در اجرای پروژه ها و مسائل شهر با شهردارهمکاری لازم را انجام دهند.

هرگونه جذب نیرو فقط بایدبا آزمون باشد

مومن نسب در خصوص نحوه استخدام های ادارات در استان بیان کرد: به تمام دستگاه ها، سازمانها، نهادها و شهرداری ها اعلام شده هرگونه جذب نیرو فقط باید در قالب آزمون صورت گیرد،برای یک مدیر ارشد پذیرفته نیست که خارج از قانون عمل کند و باید کارگران دارای قرارداد باشندو اگر در هرجایی موردی از نیروهای شرکتی وجود دارد باآنها طبق قانون برخورد خواهیم کرد.

با هر مدیری که پارتی بازی کند برخورد می شود

مدیر کل بازرسی وامور حقوقی استانداری کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد:اگر هر مدیری پارتی بازی کند با آنها برخورد می شود و اجازه نخواهیم داد تا اینگونه کارها باعث رنجش مردم شود.

فرماندارگچساران به موضع جذب نیرو ورود کند

مدیر کل بازرسی وامور حقوقی استانداری کهگیلویه و بویراحمد نیز در  گفت و گو با این پایگاه خبری تحلیلی در خصوص جذب تعدادی نیرو بدون آزمون در مراکز مختلف  بهداشت و درمان گچساران تصریح کرد: این موضوع بلافاصله به اطلاع مسئولان اصلی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از جمله دکتر استوار، معاونت منابع انسانی، عباسی مدیر حراست و مسئولان گزینش همچنین مدیر شبکه بهداشت و درمان گچساران رسید.

وی افزود :مسئولان اصلی و مرتبط با این موضوع قول مساعد برای بررسی و پیگیری صحت و سقم جذب نیرو بدون برگزاری آزمون را دادند.

مدیرکل بازرسی و امور حقوقی استانداری کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد:در این خصوص و به عنوان موضوعی مهم از فرماندار گچساران درخواست ورود و بررسی همه جانبه به صورت ویژه، کارشناسی و قانونی همراه با رعایت الزمات اجتماعی را داریم.

ایجاد عدالت در میان مردم

مومن نسب تاکید کرد:از فرماندار گچساران به عنوان نماینده عالی دولت در شهرستان خواستار ورود ویژه به این موضوع هستیم تا وی با اقدامات لازم ایجاد عدالت در میان مردم و جلوگیری از سوءاستفاده های احتمالی را در دستور کار خود قرار دهد.

انتهای پیام

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها