نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
7. مرداد 1396 - 9:26
ریاست اسبق دانشگاه های آزاد گچساران و یاسوج نسبت به جمله تاجگردون که گفته بود: "کل استان علیه من هستند چون من کار می کنم"، واکنش نشان داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،سید یعقوب زراعت کیش مدرس دانشگاه علوم تحقیقات تهران در صفحه اینستاگرامش نوشت:بعضی می گویند کل استان علیه من هستند چون من کار میکنم.!!!!خدمتشان عرض کنم که اگر هم فرض کنیم حرف شما درست باشدباید ببینید علت چیست که کل یک استان ضد شما میشوندو عیبتان کجاست تا خود را اصلاح کنید.

دوم آنکه کسی بخاطرکار برای مردم منفور نمی شودبلکه هوش اجتماعی سیاسی در استان ما بسیاربالاست و افرادی را که فقط کارشان تبلیغات است و بصورت عملیاتی حرکتی در راستای توسعه و ایجاد اشتغال برای این همه بیکار ندارند ولی می  بینند افرادی خاص مشغول بکار می شوندرا بخوبی می شناسند .

خیلی حرف داریم از جای جای و نقطه به نقطه …از عملکرداقایون تبلیغاتی….از توسعه ،اشتغال،تولیدو فراموش شدن اصول اقتصادمقاومتی در گچساران…از وضعیت بانک ها و عملکرد برنامه و بودجه در ابعاد کلان و خرد..روزی خواهم گفت…سوال،اگر فرض کنیم این جمله درست باشند که همه علیه آقایون هستند دلیلش چیست؟

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها