نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
28. آذر 1395 - 22:45
بازیکنان تیم فوتبال نفت وگازگچساران از انگیزه بالای نفتی ها برای برد برابر تراکتورسازان در دور یک چهارم نهایی جام حذفی در ورزشگاه شهدای نفت این شهرستان سخن گفتند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،دو تیم فوتبال نفت و گاز گچساران و تراکتورسازی تبریزدر چارچوب مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی به میزبانی نفت و گاز گچساران به مصاف هم خواهند رفت.این دیداراز ساعت 14 روز سه شنبه هفته جاری در ورزشگاه شهدای نفت گچساران  انجام خواهد شد.

نبی الله اسدی کاپیتان با تجربه تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در خصوص دیدار با تراکتورسازی تبریز در جام حذفی گفت: تراکتور تیم خوب و قابل احترامی است ،از سرمربی بزرگ و کاربلدی بهره می برد و بازیکنان ماهم به خوبی از این موضوع آگاهی دارند که امیدواریم بتوانیم روز سه شنبه بازی زیبا و تماشاگر پسندی از خود ارائه دهیم.

وی افزود :در طول هفته گذشته و این هفته زیر نظرکادرفنی کادر فنی تمرینات خوب و منظمی را پشت سرگذاشته ایم، نقاط قوت و ضعف تیم تراکتور توسط کادرفنی به بازیکنان گوش زد شده است و هواداران مطمئن باشند در این دیدار تمام تلاش خود را برای موفقیت تیم انجام خواهیم داد و هرگز کوتاهی نخواهیم کرد .

اسدی اظهارکرد :تیم ما در جام حذفی مقابل استقلال خوستان و فولاد اهواز نشان داد که با اتحاد و همدلی در مستطیل سبز می توان کارهای بزرگی انجام که امیدواریم در مقابل تراکتور نیز با تلاش و کوشش بیشتر بتوانیم باعث خوشحالی مردم استان کهگیلویه و بویراحمد شویم.

وی گفت : از همه هواداران خونگرم نفت وگاز انتظار داریم که روز سه شنبه فرهنگ اصیل گچسارانی را به تمام ایران نشان دهند و در طول مسابقه با تشویق تیم خود باعث افزایش روحیه بازیکنان تیم شوند.

عبدالهادی خنیفر بازیکن خط حمله نفت وگاز گچساران نیز در این خصوص گفت: تمام نقاط قوت تیم تراکتورسازی را شناسایی و آنالیز کرده ایم و کادرفنی برنامه های خاصی برای خنثی کردن نقاط قوت حریف تبریزی برنامه ریزی کرده است.

وی تصریح کرد :باید از نقاط ضعف تیم تراکتورسازی بهترین استفاده ممکن را داشته باشیم و با انجام یک بازی دلچسب و بیادماندنی به مرحله نیمه نهایی صعود کنیم.

خنیفر درخصوص اینکه به حضور در این مرحله قانع هستید و یا اینکه به اهداف بزرگ تری چشم دوخته اید بیان کرد : جام حذفی با نام جام شگفتی ها گره خورده است و همانطور که دو تیم قدرتمند لیگ برتری را در خانه حریفان کنار زدیم با خودباوری و با حمایت هوادرانمان با هدف حذف تراکتورسازان به مصاف این تیم خواهیم رفت و در مقابل این تیم حریف دست و پا بسته ای نیستیم.

کاپیتان سابق تیم استقلال خوزستان در خصوص نحوه تمرینات این تیم ابراز رضایت کرد و افزود : تمرینات آماده سازی پیش از این بازی همانند سایر دیدارها با نظم و جدیت فراوان پیگیری شد و امیدواریم نقطه نظرات کادرفنی را در زمین پیاده کنیم و هر بازیکنی که در این بازی به کار گرفته می شود در کنار هم تیمی های خود تلاش می کنیم که تیم تراکتورسازی تبریز را از پیش رو برداریم.

مهاجم تیم نفت و گاز گچساران در خصوص اینکه از عملکرد خود در این تیم رضایت دارد اظهار کرد : ابتدا رضایت کادرفنی از عملکرد من مهم است و همچنین باتوجه به اینکه از هفته ششم به بعد به تیم نفت گچساران اضافه شدم تمام تلاشم را برای موفقیت تیم انجام داده ام و قطعا با عملکرد خیلی بهتر بازیکن تاثیرگذاری برای تیم باشم.

وی تصریح کرد : با توجه به سبک فوتبالم توانایی بازی در چندین پست متفاوت را در فاز تهاجمی دارم و با صلاح دید کادرفنی در هر پست و منطقه از زمین با جان و دل برای سربلندی تیم نفت و گاز گچساران بازی خواهم کرد

خنیفر ضمن قدردانی از زحمات تمامی هوادران تیم نفت و گاز گچساران خاطر نشان کرد : هوادارانمان در طول نیم فصل اول در همه شهرها تیم را رها نکرده اند و به حمایت های پرشور خود پرداخته اند و به لطف خدا بتوانیم با صعود به لیگ یک دل این هواداران پرشور و خونگرم حامی تیم را شاد کنیم.

وی در ادامه افزود : مدیران باشگاه حمایت مناسبی از تلاش مجموعه تیم انجام داده است و توانسته اند فضای با آرامشی برای بازیکنان فراهم کنند و ضمن خدا قوت به مدیران زحمتکش باشگاه تلاش های این عزیزان قابل تقدیر و ستودنی است

در پایان این بازیکن تیم نفت و گاز گچساران یادآور شد: هوادران و مردم متعصب شهرستان گچساران احترام و مهمان نوازی فراموش نشدنی از تیم بزرگ تراکتورسازی تبریز بعمل آورند و بدون توجه به نتیجه بازی فرهنگ غنی مردم این منطقه را در این بازی به کل کشورمان بخوبی نشان دهند زیرا با این طرفداران کارهای به مراتب بزرگی می توان انجام داد.

فرشید پاداش بازیکن ریزنقش نفت وگاز گچساران در ادامه افزود: در خصوص بازی تراکتور باید عرض کنم که این  یک بازی خاص برا مردم استان و شهرستان گچساران می تواند باشه که انشالله بتوانیم شایستگی های فوتبال شهرستان  را به کشور نشان دهیم .

بازیکن چرامی نفت وگاز در خصوص عملکرد کادر فنی گفت : عملکرد کادر فنی را باید کارشناسان جواب بدهند من به عنوان یک بازیکن نمی توانم جواب این سوال رو بدم، اما تیمی که توانسته دو غول فوتبال خوزستان فولاد و استقلال رو حذف کند مطمئن باشید  حرف های زیادی برای گفتن  خواهد داشت ، در لیگ نیز بدشانسی هایی داشتیم که  انشالله تمام می شود و در لیگ هم خواهیم درخشید.

پاداش ادامه داد :هواداران که سرمایه اصلی تیم نفت و گاز هستند انشالله در  بازی تراکتور فرهنگ اصیل گچساران را به تمامی ایران نشان خواهند داد  و امیدوارم با کمک  همین هواداران متعصب  تیم را راهی لیگ  یک  کنیم تا باعث خوشحالی مردم خونگرم استان کهگیلویه و بویراحمد شویم 

بازیکن جوان و آینده دار نفت وگاز که در 200 دقیقه حضور در مسابقات امسال لیگ دسته دوم توانسته  دو گل و یک پنالتی برای تیمش به ارمغان بیاورد در خصوص عملکرد خودش نیز  تصریح کرد در مورد عملکرد خودم باید کادر فنی رضایت داشته باشند ،در مقابل کیمیا فرایند تا آخرین نفس مثل بقیه بچه های تیم تلاش کردم .امیدوارم که توانسته باشم به زحمت های کادر فنی دلسوز و زحمت کش تیم جواب مثبت داده باشم   

بازیکن بااخلاق نفتی های گچساران در پایان گفت :کادر مدیریتی و سرپرستی تمام قد از تیم حمایت میکنند همین جا دارد به همه آنها خسته نباشید عرض کنم ، شاید آنها کمتر دیده  شوند اما کار اصلی و پشتیبانی توسط آنها صورت می گیرد ،انشالله بتوانیم با صعود به لیگ 1 جواب محبت های آنها  را دهیم .

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها