نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
2. آذر 1395 - 9:59
کارشناس اداره کل هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد گفت: بررسی نقشه های پیش یابی نشان می دهد که روزهای شنبه و یکشنبه هفته آینده ششم و هفتم آذر با ورود یک سامانه بارشی از جنوب کشور هوای این استان بارانی است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،ولی بهره مند روز دوشنبه اظهار داشت: بارندگی به مدت 2 روز ادامه داشته و این سامانه بارشی نیز اواخر یکشنبه از جو کهگیلویه و بویراحمد خارج می شود.

وی گفت: با توجه به بارندگی گسترده ناشی از این سامانه بارشی کشاورزان کهگیلویه و بویراحمد می توانند اقدام به کشت گندم کنند. 

کارشناس اداره کل هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد افزود: فردا /سه شنبه/ دوم آذر نیز احتمال بارش پراکنده و خفیف باران در برخی نقاط استان وجود دارد اما به دلیل ضعیف بودن این سامانه بارندگی ناچیز خواهد بود. 

بهره مند بیان کرد: بارش باران در فصل پاییز سال جاری در کهگیلویه و بویراحمد کمتر از میزان ایده آل بوده اما پیش بینی می شود که در فصل زمستان به حد نرمال برسد. 

وی عنوان کرد: میزان بارندگی از اوایل مهر سال جاری تاکنون در شهرهای یاسوج، سی سخت، دوگنبدان، دهدشت، لیکک و منطقه امامزاده جعفر گچساران به ترتیب 0.3، 0.6، 0.8، 2، 32.1 و 3.4 میلیمتر بوده است.

بهره مند ابراز داشت: میزان بارش باران از مهر تا اوایل آذر سال جاری نسبت به مدت مشابه پارسال در شهرهای یاسوج، سی سخت، دوگنبدان، دهدشت، لیکک و منطقه امامزاده جعفر گچساران به ترتیب 72.1، 92.7، 66.9، 95.5، 83.9 و 78.3 میلیمتر کمتر از حد نرمال است.

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها