نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
23. تير 1395 - 14:36
بی بی حکیمه (س)
معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد:
برگزاری کنگره بین‌المللی بی‌بی حکیمه(س)تا پایان امسال
معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: همکاری و تعامل ادارات و نهادهای گچساران و مسئولان استانی در برگزاری کنگره بین‌المللی بی‌بی حکیمه(س) ضروری است ودر صورت فراهم بودن شرایط این کنگره در پایان امسال برگزار خواهد شد.

به گزارش آفتاب جنوب؛فتاح محمدی معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در جلسه شورای اداری گچساران ، گفت: برگزاری کنگره سرداران و شهدای کهگیلویه و بویراحمد برگ زرینی از افتخارات مردمان شجاع، متدین و انقلابی این استان را به مردم کشور نشان خواهد داد.

وی افزود:۲۱ کمیته در جریان برگزاری این کنگره بزرگ پیش‌بینی شده  که نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد به عنوان رئیس شورای برگزاری این کنگره، استاندار نائب رئیس و سپاه فتح استان نیز دبیرکل برگزاری این کنگره تعریف شده است.

محمدی تصریح کرد: برای برگزاری باشکوه این کنگره در شهرستان‌های از ائمه جمعه به عنوان ریاست شورا و فرمانداران نیز به عنوان معاون و فرماندهان سپاه نیز دبیری شورا استفاده می‌شود.

                    
محمدی با اشاره به جایگاه ویژه گچساران با توجه به اهمیت جاده‌های ارتباطی با دیگر استان‌های جنوب کشور، همچنین معبر عبور راهیان نور ،گفت: شرایط و فضای جامعه و شهرستان گچساران باید متناسب با برگزاری این کنگره بزرگ و ملی باشد.

 

این مسئول با بیان اینکه نصب تندیس و المان‌های شهداء باید در ورودی‌های شهرستان‌ها لحاظ شود، افزود:در خصوص  نصب تندیس خلبان گچسارانی شهید ابراهیم امید‌بخش در ورودی این شهرستان اقدامات لازم هرچه سریع‌تر انجام شود.

 

محمدی با اشاره به برگزاری کنگره بین‌المللی بی‌بی حکیمه(س) در گچساران گفت: در این راستا همکاری و تعامل ادارات و نهادهای شهرستان و مسؤولان استانی لازم و ضروری است ودر صورت فراهم بودن شرایط این کنگره در پایان امسال برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها