نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
6. خرداد 1395 - 12:53
وزیر نیرو گفت: کهگیلویه و بویراحمد برای رسیدن به توسعه نیاز به سرمایه‌گذاری در زمینه تأمین آب را دارد واحداث سد و خطوط انتقال آب برای آب‌رسانی و اجرای طرح‌های آب‌رسانی در این استان مورد نیاز است.

به گزارش آفتاب جنوب،حمید چیت‌چیان وزیر نیرو در حاشیه افتتاح فاز نخست تصفیه‌خانه فاضلاب گچساران با اشاره به اهمیت مسأله آب در کشور، گفت: حیات ما و تمام فعالیت‌های اقتصادی و توسعه کشور در گرو تأمین آب است وعلاوه بر فعالیت‌های کشاورزی، فعالیت‌های صنعتی نیز به میزان زیادی به تأمین آب وابسته است.

 

وی افزود: خوشبختانه استان کهگیلویه و بویراحمد از حیث منابع آب یک استان غنی بوده و از این لحاظ در وضعیت مطلوبی قرار دارد که این موضوع می‌تواند یکی ازعوامل توسعه این استان باشد.

 

وزری نیرو تصریح کرد: کهگیلویه و بویراحمد برای رسیدن به توسعه نیاز به سرمایه‌گذاری در زمینه تأمین آب را دارد واحداث سد و خطوط انتقال آب برای آب‌رسانی و اجرای طرح‌های آب‌رسانی در این استان مورد نیاز است.

 

وی افزود: تعدادی طرح آب‌رسانی در این استان اجرا شده و تعدادی دیگر مانند پروژه آب‌رسانی به اراضی دهدشت غربی در دست اجرا است و افتتاح پروژه های تصفیه‌خانه فاضلاب گچساران وآب‌رسانی به دشت امامزاده جعفر(ع)و ماهور باشت می‌توانند تا حدود زیادی سبب رونق و توسعه اقتصادی منطقه شوند.

 

وی با اشاره به حضور در جمع وزرای آب کشورهای اسلامی که در ترکیه برگزار شد، تصریح کرد: در آن جلسه یکی از وزای ترکیه گفت چند سال است در زمینه پروژه‌های آب و آب‌رسانی خود دولت ترکیه هزینه نمی‌کند بلکه همه سرمایه‌گذاری‌ها توسط آبداران و مردم انجام می‌شود و دولت تنها شرایط و تسهیلاتی را برای این موضوع فراهم می‌کند.

 

وزیر نیرو تصریح کرد: واگذاری پروژه‌های آب‌رسانی به مردم سبب پیشرفت کار و افزایش انگیزه در مردم خواهد شد و در حال حاضر شرایط مالی کشور ما مانند 5 سال پیش نیست، صادرات و قیمت نفت کاهش و به تبع آن درآمدهای دولت نیز کاهش یافته است وبزرگ‌ترین ضمانت برای ادامه فعالیت‌ها خود مردم هستند.

انتهای پیام/م

 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها