نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
27. فروردين 1395 - 15:11
امام جمعه گچساران گفت :عربستانی‌ها خیلی منم منم می‌کنند که از آنها می‌خواهم به مطالعه تاریخ بپردازند؛ جایی که بسیجیان ایران اسلامی، صدام تا دندان مسلح و حمایت شونده از طرف تمامی دنیا را به زانو انداخته و شکست دادند.

به گزارش آفتاب جنوب،سید امین‌الله حجازی ظهر امروز در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه گچساران با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار با برخی هیئت‌های اروپایی از جمله نخست وزیر ایتالیا گفت: مقام معظم رهبری تأکید کردند که این رفت و آمدها به ایران اسلامی زیاد است اما تأثیری نمی‌بینیم و رهبری خطاب به این هئیت‌ها آمریکا را بزرگترین مانع برشمردند و فرمودند که در دشمنی آمریکا با ایران اسلامی شکی نیست اما کشورها باید احساس حریت و استقلال داشته باشند.

 

وی در ادامه با اشاره به فضایل و اهمیت اعتکاف افزود: اعتکاف فرصتی ویژه برای افرادی است که در این سه شب طلب بخشش و پشیمانی از گناهان داشته باشند و دروازه‌ای به سوی روشنایی و دریافت مهر و الطاف خداوند است.

 

امام جمعه گچساران با اشاره به  ۱۳ رجب و روز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: امروز به لطف و عنایت ویژه پروردگار و رهبری مدبرانه مقام معظم رهبری و نیز شجاعت و شهامت پاسداران انقلاب اسلامی به همراه دیگر نیروهای نظامی و انتظامی ،ایران اسلامی به امن‌ترین کشور دنیا تبدیل شده است.

 

حجازی در ادامه با اشاره به برخی اظهارات مسئولان عربستان در تهدید ایران اسلامی گفت: عربستانی‌ها خیلی منم منم می‌کنند و که از آنها می‌خواهم به مطالعه تاریخ بپردازند؛ جایی که بسیجیان ایران اسلامی، صدام تا دندان مسلح و حمایت شونده از طرف تمامی دنیا را به زانو انداخت و شکست دادند.

 

امام جمعه گچساران در ادامه با اشاره به فضایل ماه رجب با نقل احادیث و روایات از ائمه معصوم(ع) ماه رجب را ماهی پرفضیلت و سرشار از عطوفت و لطف پروردگار در صورت طلب بخشش و استغفار مومنان برشمرد و افزود: ۱۳ رجب روز میلاد امام علی(ع) آن هم در خانه کعبه بوده فضیلتی که هیچ انسانی به آن نرسیده و نخواهد رسید.

گفتنی است در بین‌الصلاتین "محمدعلی آقایی" به عنوان مسئول جدید ستاد برگزاری نماز جمعه گچساران معرفی و از زحمات حجت‌‌الاسلام علی‌عسکر کرمی به عنوان مسئول سابق تقدیر شد.

انتهای پیام/م

 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها