نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
13. مرداد 1394 - 8:12
رئیس مرکز فنی و حرفه‌ای گچساران خبرداد؛
ارائه دوره های آموزشی رایانه به روشندلان گچساران
رئیس مرکز فنی و حرفه‌ای گچساران گفت: در یک دوره آموزشی این مرکز 30 نفر از کم بینایان و نابینایان این شهرستان با آموزش‌ها و مهارت‌های رایانه آشنایی پیدا کردند.

علیرضا گرامی رئیس مرکز فنی و حرفه‌ای گچساران صبح امروز در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب، از برگزاری دوره آموزشی فنی ویژه نابینایان و کم بینایان در این شهرستان خبردادو گفت: در این دوره آموزشی 30 نفر از کم بینایان و نابینایان این شهرستان با آموزش‌ها و مهارت‌های رایانه آشنایی پیدا کردند.

 

وی با بیان اینکه برگزاری دوره‌های مهارتی و آموزش فنی و حرفه‌ای ویژه جوانان و اقشار مختلف از برنامه‌های اصلی این مرکز  در سال 94 است،افزود:این مرکزدر طول سال و در دوره‌های مختلف به جوانان جویای کار و علاقه‌مند به حرفه‌آموزی، روستاییان، معتادان بهبودیافته و زندانیان آموزش‌های فنی و حرفه‌ای ارائه می‌دهد.

 

گرامی با اشاره به اینکه  در سال گذشته 314 هزار نفر ساعت آموزش فنی و حرفه‌ای در قالب سه خوشه صنعت، خدمات و کشاورزی به علاقه‌مندان به حرفه‌آموزی ارائه شد،گفت:این آموزش‌هادر مراکز ثابت، کمپ‌های ترک اعتیاد، روستاها، زندان و در جوار دانشگاه‌های این شهرستان به علاقه‌مندان به مهارت آموزی ارائه شد.

 

انتهای پیام/ م

 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها