نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
29. مرداد 1393 - 2:50
مدیر خدمات شرکت بهره‎برداری نفت و گاز گچساران گفت: برای نخستین‎بار در مناطق نفت‌خیز کشور صرفه‌جویی 142 هزارو 188 لیتر سوخت طی 6 ماه ،در شرکت بهره برداری نفت و گازگچساران صورت گرفت.

یوسف باقری ظهر امروز در گفت وگو با پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،اظهارکرد: برای نخستین‌بار در مناطق نفت‌خیز جنوب با نصب سیستم RFID در نیم‌سال دوم سال 1392 به جهت نظارت‌بر خودروها و کاهش هدر رفت سوخت ،شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران موفق شد به میزان چشم‌گیری در مصرف سوخت خودروهای خود صرفه‌جویی کند.

 

وی افزود: با نصب سیستم RFID در سال 92 به میزان 142 هزار و 188 لیتر در مصرف سوخت خودروها صرفه‌جویی شده است.

 

مدیر خدمات شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران تصریح کرد: با نصب این سیستم برای هر خودرو یک تراشه RFID نصب شده است که به راحتی به‌عنوان جاکلیدی نیز می‌توان از آن استفاده کرد.

 

باقری ادامه داد: بر روی این تراشه مشخصات خودروها برنامه‌ریزی شده است.

 

وی با اشاره به چگونگی کارکرد RFID، اظهار کرد: با نصب این تراشه  راننده از طریق صفحه کلید جایگاه سوخت، شماره شناسایی خود را  که نمایانگر مشخصات راننده  در حال سوخت‌گیری است را وارد می‌نماید که علاوه ‌بر کنترل میزان مصرف سوخت، کیلومتر کارکرد خودرو نیز ثبت می‌شود.

 

مدیر خدمات شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران یادآور شد: پس از اعتبار سنجی و میزان سهمیه اختصاصی، مجوز سوخت‌گیری بعد از بازرسی فنی خودرو صادر می‌شود و در صورت برقرار نبودن شرایط موردنظر، امکان سوخت‌گیری وجود نخواهد داشت.

 

گفتنی است شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران با داشتن بیش از 700 دستگاه خودرو ماشین آلات سبک و سنگین و داشتن چهار جایگاه سوخت اختصاصی در مناطق عملیاتی (گچساران، گوره، بی‌بی حکیمه 1 و2) پشتیبانی عملیات تولید و جابه‌جایی کارکنان را برعهده دارد.

 

انتهای پیام/م

 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها