نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
24. خرداد 1399 - 8:39
اکنون افکار عمومی باید قضاوت کنند ادعای اظهار بی میلی برای باقی ماندن در قدرت تاجگردون را باور کنند یا توسل به هر روشی برای ماندن در قدرت؟؟.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،ارسالی مخاطب_در سال های اخیر تاجگردون همواره در معرض پرسش رسانه ها ،افکار عمومی و دانشجویان از تأیید صلاحیتش در لحظات آخر ، دستکاری بودجه به نفع نجومی بگیران تا شبکه رانت خانوادگی،استخدام های بی ضابطه و امتیازات ویژه برای نورچشمی ها بوده است.اما واکنش تاجگردون نسبت به این شبهات همیشه یک چیز بوده است : قلدرمأبی و سکوت.

 شروع مجلس یازدهم و بررسی اعتبار نامه ها فضای جدیدی به وجود آورد تا مجلس از این ظرفیت قانونی که خواسته ی امام خمینی ( رحمه‌الله علیه) از نمایندگان مجلس بود، برای پالایش قوه مقننه استفاده کند که بررسی اقدامات تاجگردون و اطرافیانش در دو هفته  اخیر برای ماندن در قدرت ،  حقایق جالبی درباره مظلوم نمایی تاجگردون  را روشن می کند.

۱_اولین قدم تاجگردون اعتراض تلافی جویانه به اعتبارنامه  چند نماینده ی شاخص مجلس یازدهم بود تا به روش مجالس قبل طرف مقابل را مجبور به عقب نشینی کند اما  خیلی زود متوجه شد  سندی علیه نمایندگان برای ارائه ندارد و طبق آئین نامه راه به جایی نخواهد برد و سریعاً انصراف از اعتراض خود را اعلام کرد.

 ۲_تهدید کردن نمایندگان معترض به اعتبارنامه  تاجگردون با سلاح گرم ؛ قدم بعدی برای وادار به عقب نشینی کردن آن  نمایندگان  بود که آن هم راه به جایی نبرد.

 ۳_با پیچیده شدن شرایط ، یک تیم هدفمند رسانه ای، تعصب های قومی و قبیله ای را پیش کشید تا با گره زدن تاجگردون به زاگرسی که هم در آتش می سوخت  و هم  طعمه  سیاسی کاری آقایان شده بود ، احساسات مردم را جریحه دار کنند ؛ همزمان نمایندگان از لابی و فشار زیاد  برخی منفعت طلبان برای تأیید تاجگردون پرده برداشتند.

 ۴_ قدم بعدی دعوت به آرامش مردم توسط تاجگردون و نزدیکانش بود ، در حالی که شهر در آرامش کامل بود و هیچ اعتراض و ناآرامی از طرف مردم وجود نداشت .این دعوت به آرامش،به نوعی بیشتر پیام تهدید به ناآرامی و آشوب به نظر می رسید تا جلوگیری از ناآرامی که اصلا وجود نداشت.

 ۵_ با رأی اکثر نمایندگان به بررسی اعتبارنامه در کمیسیون تحقیق و تفحص اقدامات تاجگردون وارد فاز مظلوم نمایی شد ، صحبت چند دقیقه ای در مجلس که ادعا کرد مظلوم واقع شده که با تذکر قالیباف برای احترام به قانون و آئین نامه مواجه شد . حالا نوبت مظلوم نمایی تیم رسانه ای رسید تا عواطف مردم را برای حمایت از قانون گریزی همراه کند ، رسانه های نزدیکان شروع به ساخت کلیپ و متن برای نشان دادن مظلومیت و تنهایی نماینده در برابر تهران نشین ها داشتند ،حال آنکه خود تاجگردون از ابتدای جوانی یک تهران نشین است.

 ۶_ افرادی که منافع خود را در خطر می بینند در تازه ترین اقدام، ادعای دروغ به رهبر معظم انقلاب بستند که البته با اعتراض مردم از این دروغگویی عقب نشینی کردند. همزمان با  سوء استفاده از عِرق دینی و ملی اقدام به برگزاری دعای کمیل و زیارت عاشور در گلزار شهدا کردند و در شرایط خطرناک موج دوم همه گیری کرونا در گچساران ثابت کردند برای ماندن در قدرت حتی حاضرند جان مردم را به بازی بگیرند.

 اخیرا هم خبرها حاکی  از به صف کردن امکانات و اتوبوس برای جمع آوری نیرو جهت تجمع در تهران است ، بدون توجه به اینکه حتی مهمترین مناسک دینی و ملی به خاطر حفظ جان مردم از بیماری کرونا تعطیل شده است . اما انگار ماندن در قدرت اصل است و اگر مردم در این راه به کرونا مبتلا شوند بی اهمیت است.

 تاکتیک تاجگردون هنوز هم همان سکوت است اما با توجه به شرایط پیش آمده به جای قلدرمأبی از مظلوم نمایی استفاده می کند.

اینکه چرا هنوز آقای تاجگردون به اسناد فساد علیه خود و اطرافیانش برای مردم شفاف سازی نمی کند و سعی می کند با ترفندهایی از پاسخ گویی نسبت به افکار ایجاد شده برای مردم زاگرس نشین فرار کند، خود جای تامل دارد؟ البته این هم حق الناسی است اگر جوابی برای آن باشد..

 اکنون افکار عمومی باید قضاوت کنند ادعای اظهار بی میلی برای باقی ماندن در قدرت تاجگردون را باور کنند یا توسل به هر روشی برای ماندن در قدرت؟؟.

 

انتهای پیام/

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها