نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
2. ارديبهشت 1399 - 9:48
کمک‌های مومنانه و ارائه خدمات بهداشتی درمانی در شهرستان گچساران توسط گروه های جهادی بسیج به شکل مستمر در حال انجام است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،محمد سلیمانی ،مسئول بسیج دانشجویی گچساران در گفت وگو با این پایگاه خبری تحلیلی در این خصوص گفت:گروهای جهادی بسیج دانشجویی گچساران و باشت و نیز خیریه عشاق الحسن (ع) این شهرستان در راستای کمک به اقشار ضعیف و نیازمند و نیزلبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب با رزمایش کمک مومنانه وارد عمل شدند و بسته های معیشتی را برای کمک به نیازمندان این شهرستان تدارک دیدند.

وی افزود:در مرحله اول این رزمایش، نیازمندان توسط جهادگران بسیج دانشجویی در محلات مختلف شهرستان شناسایی و سازماندهی شدند و برای هر خانواده یک بسته معیشتی شامل برنج،روغن،مرغ،رب گوجه ،سویا، خرما،عدس،مربا و ماکارونی در نظر گرفته شد.

سلیمانی درادامه تصریح کرد:بنابراین در این رزمایش کمک مومنانه تعداد 200سبد معیشتی به ارزش هر سبد دو میلیون و 200هزار ریال در راستای کمک به نیازمندان و حمایت از خانواده‌هایی که اقتصاد آنان تحت تاثیر شیوع کرونا قرار گرفته است، توزیع شد.

وی اظهارکرد:بسیج دانشجویی گچساران و باشت همواره درمشکلات متعدد درکنار مردم قرار داشته و نیز در پی رسالت اصلی خود در خدمتگزاری به مردم تا ریشه کنی کامل این ویروس منحوس ازهیچ کوششی دریغ نخواهد ورزید.

 

تصاویر تکمیلی: 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها