نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
21. مهر 1401 - 12:20
فعال سیاسی گچساران گفت:دشمنان به بهانه های واهی اصل نظام اسلامی را مورد هدف قرار داده اند و می‌خواهند موفقیت ها و پیروزهای بزرگ این ملت در عرصه های جهانی را کم رنگ جلوه دهند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب، سید اکبر علیزاده، فعال سیاسی گچساران در گفتگو با این پایگاه خبری تحلیلی؛ در خصوص ابعاد فتنه جدید دشمن گفت:باید توجه کرد که استکبار جهانی سال هاست بحران سازی در ایران اسلامی را در راس امور خود قرار داده و دشمنان ما  از خلأهای قانونی ، بی تدبیری و غفلت بعضی از مسئولین و نیز برخی نارسایی ها که در عرصه های مختلف اقتصادی و اجتماعی وجود دارد، به جهت ایجاد ناآرامی و اغتشاش بهره برداری می کنند و از دل مطالبات و  اعتراضات عده‌ای از مردم درصدد هستند  تا یک جنگ ترکیبی راه اندازی کنند.

وی افزود:بنابراین دشمن با برنامه ریزی پیاده نظام خود را وارد میدان اعتراضات کرده و با استفاده ازفضای مجازی بی در و پیکر ، لیدرهای خود را برای تخریب و غارت اموال عمومی و ترور کور نیروهای امنیتی و با کشته سازی نیز آتش اغتشاشات را شعله ور  می سازد و از سوی دیگر با توجه به مشکلات اقتصادی موجود ناشی از تحریم‌های ظالمانه و ناکارآمدی و ضعف ساختارهای  اقتصادی به اختلاف افکنی و شکاف بین مردم می پردازد.

 فعال سیاسی گچساران ادامه داد:البته موفقیت های بزرگ داخلی و خارجی ایران امثال عضویت ایران در پیمان مهم شانگهای، حضور مقتدرانه در اجلاس سالیانه در سازمان ملل، حضور باشکوه ملت ایران در پیاده روی اربعین حسینی و نزدیک شدن به توافق هسته ای، صهیونیستها و منافقین را به شدت عصبانی و نگران کرده است  و از طرف دیگر بحران سوخت در آمریکا و  اروپا و تبعات و عواقب جنگ اوکراین موجب تضعیف دشمنان ایران اسلامی شده است .

علیزاده تصریح کرد: با این وجود  دشمنان با بهانه های واهی  افراد را به خیابان کشانده و امنیت شهروندان را مورد هدف قرار داده اند و باغارت اموال عمومی و شخصی و  تخریب اموال مردم  می‌خواهند پیروزهای بزرگ این ملت را کم رنگ جلوه دهند.

وی افزود:بنابراین بایستی سوال کرد که آیا کشتن چندین خدمتگزار امنیت و آسایش مردم به دلیل فوت مشکوک یک خانم با عقل سلیم منافات ندارد؟ و اما مخالفان فوت غیر عمدی و نامعلوم  نیز کشتن عمدی نیروهای امنیتی را چگونه توجیح می کنند؟!.هرچند برای احقاق حق عده ای اقلیت ،حقوق عامه مردم رو زیر پا گذاشتن و حقوق اکثریت را پایمال کردن در تضاد آشکار است.

 علیزاده در ادامه اظهارکرد:از این رو پروژه به خیابان کشاندن افراد و کشته سازی توسط دشمنان ایران اسلامی و سوء استفاده از بعضی وقایع طبیعی ، کهنه شده و  از پروژه های شکست خورده دشمنان این سامان است.

فعال سیاسی گچساران تصریح کرد:امروز عده ای اندک و بعضاً بی بصیرت و نا آگاه از سیاست های صهیونیسم و سعودی ، تبعیت از تبلیغات دشمنان و شانتاژ های رسانه ای آنها را پشتیبان خود و دلسوز ایران می دانند در حالی که خدمتگزاران ملت را می کشند و اموال عمومی را آتش می زنند، بانک ها را تخریب می کنند و آنوقت هم خود را مدعی قانون گرانی و حق خواهی می دانند.

وی افزود:متاسفانه  این افراد بی بصیرت در حالی که ادعای ایراندوستی می کنند ولی در برنامه براندازی و تحقیر ایران طبق خواست آمریکا و نظام صهیونیستی عمل می کنند. در حالی که مدعی تجدد هستند ولی از فلان فرد که ۲۵۰۰ سال قبل گویا می زیسته است پیروی می کنند این پارادوکس ها و رفتار پر از تضادها و تعارض های عده ای به بهانه حجاب و بعضی از قوانین اسلام،اصلا هم قابل توجیه نیست.

 علیزاده بیان کرد:اگرچه اینها طبق برنامه تروریست های  حزب کومله و منافقین و تبلیلغات  اینترنشنال سعودی و صهیونیزم عمل می کنند ولی ادعای اصلاح امور دارند و خود را روشنفکر و هنرمند و ... می دانند ولی کورکورانه از فرامین دشمنان ایران پیروی می نمایند. پس احمقانه است اگر فکر کنیم که صهیونیست ها و آل سعود  و آمریکا و انگلیس دوست دار ایران هستند ولی بسیجی که سالهاست جانش را برای این آب و خاک می دهد دوست دار ایران نیست!.

وی در پایان هم افزود:دشمنان و افراد بی بصیرت و بعضا جاهل ونا آگاه به سیاست های استکبار جهانی بدانند و آگاه باشند که  ملت بزرگ ایران با تبعیت از مقام عظمای ولایت همچون سال های گذشته این فتنه صهیونیستی را به حول و قوه الهی ناکام نموده و تا انقلاب عظیم منجی عالم بشریت راه روشن اسلام ناب محمدی(ص) را ادامه خواهند داد.

 

انتهای پیام/

 

 

 
 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها