نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
25. ارديبهشت 1400 - 10:06
فعال سیاسی گچساران گفت:دشمنان همچنان سعی دارند تا با دلسرد کردن مردم حضور در انتخابات را کمرنگ جلوه دهند، هرچند برخی مسئولین غرب زده هم درون کشورمان در این خصوص با دشمن همصدایی می کنند و بدنبال ایجاد فضای دوقطبی در کشور هستند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب، رحیم محمدی، فعال سیاسی و فرهنگی گچساران در گفتگو با این پایگاه خبری تحلیلی در خصوص جایگاه و اهمیت انتخابات در نظام جمهوری اسلامی ایران گفت:در پاسخ به این موضوع باید توجه داشت که در نظام مقدس جمهوری اسلامی دومقوله جمهوریت، یعنی مشارکت مردم در سرنوشت خودشان که همان انتخاب فرد اصلح خواهد بود و نیز اسلامیت هم پایبندی به دین، مذهب و قوانین از اهمیت ویژای برخوردار است.

وی افزود:بنابراین وقتی رئیس جمهوری با رای ونظر مردم انتخاب می شود حکم آن از طرف ولی فقیه تنفیذ و نیز فعالیت خود را در چهار چوب قانون اساسی براساس شریعت و اصول تعین شده شروع می کند.

محمدی ادامه داد:به هرحال ملت بزرگ ایران در طول 42 سال از عمر پربرکت انقلاب اسلامی، ثابت کردند که با وجود تمام مشکلات، ناملایمات و فشارهای زیاد دشمنان خارجی ، تحریم های ظالمانه آمریکا و بی توجهی بعضی از مسئولین داخلی در خصوص اقتصاد و معیشت مردم ،اما تا پای جان به انقلاب و نظام و رهبری وفادار بوده و هستند و در تمام صحنه های اصلی انقلاب خصوصا انتخابات حضور چشمگیری داشته اند.

 فعال سیاسی گچساران در ادامه تصریح کرد:دشمنان همچنان سعی دارند توطئه و فتنه ها کنند تا با دلسرد کردن مردم حضور در انتخابات را کمرنگ جلوه دهند، هرچند برخی مسئولین غرب زده هم درون کشورمان در این خصوص با دشمن همصدایی می کنند و بدنبال ایجاد فضای دوقطبی در کشور هستند.

محمدی گفت:ملت بزرگ ایران هم بایستی در این دوره از انتخابات با حضور باشکوه و حداکثری در پای صندوق های رای و نیز با حضور موثر و انقلابی و انتخاب کاندیدای اصلح دشمنان را همچون گذشته ناامید و کیدشان را خنثی کنند.

وی افزود:بنابراین نکته ای که در امر انتخابات آینده بسیار ارزشمند است علاوه بر مشارکت حداکثری مردم نیز انتخاب فرد اصلح خواهد بود، چرا که انتخاب اصلح از چند جهت حائز اهمیت است اینکه کار را باید به کاردان سپرد و افرادی که در راس هرم تصمیم گیری مملکت قرار می گیرند خدا و خدمت صادقانه به مردم را در نظر داشته باشند.

فعال فرهنگی گچساران تصریح کرد:مبارزه با اشرافیگری و فساد از ویژگی های انتخاب فرد اصلح خواهد بود، و فرد اصلح کسی است که گوش به فرمان ولی امر مسلمین دارد و با استفاده از ظرفیت و توان داخلی بدنبال حل مشکلات کشور است و چشم و امیدش هم به غرب و کدخدا نیست.

وی درپایان گفت:بنابراین مردم تصمیم گیرنده اصلی در انتخابات هستند که با حضور پرنگ در انتخابات بازهم به دشمنان انقلاب اسلامی سیلی محکمی خواهند زد.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها