نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
3. اسفند 1402 - 20:43
نامزد انتخابات حوزه گچساران و باشت گفت:اکنون که در آستانه انتخابات هستیم عهد می بندم که نماینده ای در شان شما مردم‌باشم، نماینده ای در شان گچساران و باشت و همچنین عهد می بندم که تا جایی که می توانم از حق و حقوقتان دفاع کنم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب، ریحان محمدپور، نامزد انتخابات حوزه گچساران و باشت در نطق انتخاباتی اش گفت:من درجلسات مختلف عرض کردم ما نافی زحمات هیچ یک از عزیزان و نمایندگان شهرستان مان نبوده ایم و نیستیم و امروز هم برای خدمتگزاری و ارائه برنامه ها آمده ایم.برنامه های بنده درراستای خدمتگزاری به مردم است

وی افزود:معتقدیم گچساران علی رغم همه ظرفیت ها مورد ظلم واقع شده است و رمز موفقیت امروز ما جهت برون رفت از مشکلات برنامه ریزی و تلاش است.در شرایط فعلی هر چند خدماتی به مردم حوزه انتخابیه صورت گرفته اما کارهای عقب مانده زیادی هم داریم.

محمدپوراظهارکرد:اولین مشکل شهرستان بحث اشتغال و بیکاری جوانان است برای رفع این مشکل راهکارهایی با ضمانت اجرا در برنامه داریم اولین برنامه ایجاد بندر خشک در گچساران است چون در کنار بنادری قرار داریم می توانیم گچساران را به بندر خشک تبدیل کنیم که در رونق اشتغال بسیار حائز اهمیت است نکته دیکر ایجاد پتروپالایشگاه در گچساران است که می تواند بسیاری از مشکلات شهرستان در بحث اشتغال جوانان را مرتفع کند.هرچند برنامه ها و راهکارهایی جهت عملیاتی کردن این مهم داریم .

نامزد انتخابات حوزه گچساران و باشت گفت:مسئله دیگر نیز اعطای تسهیلات خرد و کلان و همچنین کارگاه های تولیدی زود بازده است که باید اعتماد سازی کرد و سرمایه گذار را وارد شهرستان کرد نکته دیگر اینکه باید نگاه مان در وهله اول ملی باشد، یعنی در تهران و کلان شهرها بیاییم کادر سازی کنیم و زمینه را برای ارائه خدمت بیشتر دراستان فراهم کنیم

وی ادامه داد:اگر کادر سازی در پایتخت کشور داشته باشیم پس می شود امکانات و شرایط خوبی برای استان رقم زد در این راستا نیز بسیاری از مشکلات نیز حل خواهد شد باید امروز کادرسازی را در وزارت خانه های مهم دنبال کنیم.باید احساس مسئولیت کنیم و به جای قدرت نمایی دنبال حل مشکلات مردم باشیم و نباید فقط ایجاد مزاحمت برای مردم کرد مردم ما آرامش نیاز داریم و تنها خدمت صادقانه می خواهند.

محمدپورتصریح کرد:ما به هم افزایی و هم دلی نیاز داریم،ما مدیون مردم هستیم و باید انقلابی و جهادی عمل کنیم و فاصله ها را کم کنیم چرا که دشمن دارد سوء استفاده می کند.امروز ما با شعار عدالت، صداقت و اشتغال خدمت شما مردم گچساران و باشت رسیده ایم.

نامزد انتخابات حوزه گچساران و باشت بیان کرد:اکنون که در آستانه انتخابات هستیم عهد می بندم که نماینده ای در شان شما مردم‌باشم، نماینده ای در شان گچساران و باشت و نماینده ای در شان ملت بزرگ ایران باشم و همچنین عهد می بندم که تا جایی که می توانم از حق و حقوقتان دفاع کنم.

وی افزود:تقدیر و تشکر می کنم از حضورتان.ان شاءالله در انتخابات پیش رو حفظ حرمت برای دیگر همشهریان،کاندیداها و آرامش برای مردم را در دستور کار قرار دهیم.

محمدپوراظهارکرد:در کنار انتخابات مجلس انتخابات خبرگان رهبری را درپیش داریم ولازم است که حضرت آیت االله ملک حسینی را مورد توجه آرای خودتان قرار دهید.بنابراین تبیین جهت مشارکت حداکثری وظیفه همه ماست و درانتخابات پیش رو با اخلاق مداری ۱۱اسفندماه را با نشاط و شادی پشت سر بگذاریم.

نامزد انتخابات حوزه گچساران و باشت گفت:امیدواریم امسال هم بیشترین آمار مشارکت را در استان کهگیلویه و بویراحمد و حوزه انتخابیه گچساران و باشت را شاهد باشیم.

وی ادامه داد:امروز کارها و پروژه هایی در شهرستان داریم که باید به جد پیگیری و دنبال شوند و هرچه زودتر نیز مشکلات و نواقصات آنها مرتفع و تکمیل شوند لذا رفع مشکلات پروژه های گچساران و باشت دراولویت است و همچنین بحث اشتغال جوانان در اولویت کاری بنده است.

انتهای خبر/

 

تصاویر تکمیلی: 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها