نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
30. آبان 1398 - 12:27
مدرس حوزه علمیه شیراز گفت: مردم باز هم‌به خوبی و شایستگی خودشان را نشان دادند و مسئولین هم باید مقداری مراقبت های ویژه در رفع مشکلات مردم داشته باشند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،حجت الاسلام ساجدی ؛مدرس حوزه علمیه شیراز در جمع راهپیمایان شهرستان گچساران که برای محکومیت اقدامات اغتشاشگران و حمایت از حریم امنیت و ولایت در میدان امام (ره) این شهرستان گرد هم آمده بودند گفت: گفت:آنهایی که نمی خواهند عزت و اقتدار ایران را ببینندکور خوانده اند، امروز شما مردم عزیز باعث عصبانیت و ناراحتی آمریکایی ها ، سعودی ها و نیز استکبار جهانی شده اید.

وی افزود:امروز خیلی ها به تبعیت از امر ولایت به میدان آمده اند و کسی که اهل مودت باشد حتما خدا را در نظر دارد و اگر خدا را در نظر بگیرید،پس بدون شک قانون مدار خواهید شد.

ساجدی اظهار کرد:باید خودخواهی را کنار گذاشت و خدا را در نظر بگیریم تا مشکلات هم‌ مرتفع شوند، امروز هر کسی در امر ولایت مداری کوتاهی کند به نسل های آینده نیزخیانت کرده است.

وی تصریح کرد:نشان‌دوم‌اهل مودت این است که با بصرت و حضور آگاهانه در تمامی صحنه ها اهل هدیه دادن به امام و رهبر خود باشد آنهم بدون منت،و نشان سوم اهل مودت این است که خوراکش عشق به ولایت باشد و گام در مسیر ولایت مداری بردارد و هم و غمش‌ نیز رضای خداوند باشد.

ساجدی در ادامه گفت:نشانه چهارم اهل مودت این است که تحمل درد ،رنج و خستگی را در راه رسیدن‌به محبوبش تحمل کند و نگاهش به آینده باشد ،پس بنابراین هر کسی که  در پیروی از امر ولی فقیه کوتاهی می کند باید جواب پس بدهد.

وی افزود: نشانه آخر اهل مودت این است که هم کاری نمی کنند که امام زمانش ناراحت شوند،امروز مردم این سرزمین متحد و یکدست پیرو ولایت هستند.

ساجدی اظهار کرد:آنهایی که در خیابان ها آمدند و اغتشاش و ناآرامی ابجاد کردند نه اهل مودت ،نه محبت و نه مسلمان بودند چرا که قرآن و مساجد را آتش زدند.

وی افزود:دشمن را نباید دستکم گرفت ، فتنه ها می کنند و نقشه ها می کشند؛ دشمن بیدار است و ملت هم باید همچنان بیدار باشند و وظیفه داریم نسبت به امروز و فرداها در انتخابات دقت کنیم و مراقب نفوذی ها باشیم.

وی گفت:دشمن بدنبال براندازی است و اصل نظام را نشانه رفته اند،امروز ابر قدرت منطقه ایران است نه روسیه،و در این جنگ اقتصادی هم با پیروزی و سربلندی عبور خواهیم کرد، اراده خداوند براین تعلق گرفته تا این عَلَم به دست صاحب اصلی اش برسد و اینجا ایران است و تنها قومی که در مقابل رضاخان پهلوی ایستاد قوم لر بود،اینجا سرزمین انسان های بزرگی است که قطره قطره خونشان را نثار این انقلاب کردند.

ساجدی تصریح کرد:همه ما به خون شهداء مدیون هستیم،ما آمده ایم تا بار دیگر هم عهدی و پیمانمان را با امر ولایت به منصه حضور برسانیم و اگر اهل مودت هستیم باید صبر و تحمل کنیم و با مقابله و ایستادگی مقابل دشمن هدیه خوبی به آیندگانمان بدهیم، مسئولین هم باید همپای مردم هوشیار باشند چرا که دشمن پشت در ایستاده است، و به تبعیت از امر ولایت می توانیم از فتنه های دشمنان به خوبی عبور کنیم.

مدرس حوزه علمیه شیراز در پایان گفت: مردم باز هم‌به خوبی و شایستگی خودشان را نشان دادند و مسئولین هم باید مقداری مراقبت های ویژه در رفع مشکلات مردم داشته باشند.

انتهای پیام/

 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها