نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
27. خرداد 1397 - 21:42
تاجگردون گفت:دراین 4ماه گذشته تمام تلاشم را کردم که قبل از اینکه خاکسپاری این عزیز انجام بشود بتوانم آن کاری را که ایشان بدنبالش بودند،عملیات اجرایی اش را آغاز کنیم و امیدوارم که زحمتی را که این مرحوم تقبل کرده بودند را به نتیجه برسانیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،غلامرضا تاجگردون، رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در مراسم تشییع و تدفین مرحوم" سید نقی نشاطی فر" ازجانباختگان پرواز 3704ضمن تسلیت این مصیبت جانسوزبه خانواده های جانباختگان این حادثه ،اظهارکرد:امید داریم که صدای ما را کوه پرفراز دنا بشنود وقتی که از خامی براو صدا می زنیم که ای دنای سرافراز 4ماه فرزند پاک اندیش ما را در بغل سردگون خود نگه داشته بودی.

 وی افزود: امروز این ملت عظیم و دلسوز و خانواده محترم نشاطی فر شاهد این هستند که گلدسته خودشان را دراین مکان مقدس بهشت زهرا  و درکنار دیگر بزرگانشان تشییع ،خاکسپاری و به دیار باقی می سپارند.

گچساران انسان بزرگی را از دست داد

تاجگردون درادامه گفت:خانواده محترم نشاطی فراگر شما برادر ،فرزند وانسان بزرگی را از دست داده ایدمردم گچساران نیز عصایی را از دست داده اند و بنده می دانم که این جمله به چه معناست.

مرحوم عمرش را وقف توسعه مردم منطقه کرد

وی تصریح کرد:کسی که یارای راه رفتن ما بود و کسی که یارای پیشرفت این منطقه بود و عمر نه چندان طولانی خودش را وقف مردم شریف و توسعه منطقه و فرزندان این دیار کرد که به سهم خودم و از طرف مردم شریف گچساران و باشت و به نمایندگی از طرف این عزیزان به خانواده محترم نشاطی فرو ،وابستگان و سادات جلیل القدر تسلیت عرض می کنم.

مرحوم نشاطی فر اهل نماز شب بود

نماینده گچساران و باشت درمجلس افزود:هیچگاه چهره پاک ، منزه ، انسانی استوار، سختکوش ،اهل نماز شب و قرائت قرآن از یادها نخواهد رفت و خدایش بیامرزد که قطعا خداوند از او راضی است و مردم هم از مرحوم نشاطی فر راضی هستندو امیدوارم که خداوند بزرگ صبرعظیمی را به مادر بزرگوارشان عنایت نماید.

آخرین پیامک مرحوم نشاطی فر به تاجگردون؟

تاجگردون درادامه اظهارکرد:بنده شاید آخرین پیامکی که از این عزیز داشتم و حفظ کردم کمتر از 24ساعت از این حادثه هولناک بود ،ایشان یک جمله برای بنده درخصوص کاری مربوط به استان و همکاران عزیزشان بود ،من در جلسه بودم و پیامی داده بود که آقای تاجگردون، فلان موضوع را سفارش کن و بگذار من هم پیش مردم بویراحمد سربلند باشم و ایشان هم واقعا تلاش کردند.

وی تصریح کرد:دراین 4ماه گذشته تمام تلاشم را کردم که قبل از اینکه خاکسپاری این عزیز انجام بشود بتوانم آن کاری را که ایشان بدنبالش بودند،عملیات اجرایی اش را آغاز کنیم و امیدوارم که زحمتی را که این مرحوم تقبل کرده بودند را به نتیجه برسانیم.

نمی توانیم از خون این عزیزان به راحتی بگذریم

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: همیشه در مجلس و در هر جلسه ای هم بیان کردم که ما نمی توانیم از خون این عزیزان به راحتی بگذریم ما دراین حادثه مرحوم نشاطی فر و 2تن از همکارانشان که برای یک کار خاص از گچساران و نیز برای توسعه و عمران این شهرستان بود، از دست دادیم .

وی افزود:چطور می شود این عزیز ، این انسان بزرگ و این خون را فراموش کرد و بنده به سهم خودم تسلیت مجدد عرض می کنم و از طرف قاطبه مردم هم به حضور خانواده شریف نشاطی فرتسلیت عرض می کنم.

مردم از مرحوم نشاطی فرراضی بودند

تاجگردون درادامه اظهارکرد: یک بار دیگر از کنار خامی به کوه دنا و به آرامگاهی که 4ماه اجساد این عزیزان دربالای این کوه قرار داشت و امروزشاهد حضورش در این مکان مقدس هستیم،سلام عرض می کنم و بگویم دنا،اگر چه نتوانستیم آنچه که حق این جان باختگان عزیز است را ادا کنیم ولی در برابر خداوند و خون این عزیزان راضی هستیم که این مردم راضی بودند از این انسان شریف.

نماینده گچساران وباشت درمجلس تصریح کرد:اگر قصوری هرکسی بر این مصیبت جانگاه داشت به سهم خودم عرض می کنم که اول خدا ببخشایدش بعد هم این قصور را به نحو مقتضی جبران کند.

مرحوم سید نقی نشاطی فر(رئیس اسبق صنعت ،معدن و تجارت گچساران) از مسافران هواپیمای‌ ای تی آر ۷۲ تهران_یاسوج بود که در 29بهمن ماه سال گذشته در ارتفاعات کوه دنا سقوط کرد و همه 66 مسافر و خدمه این پرواز جان خود را از دست دادند.

انتهای پیام

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها