نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
5. آذر 1393 - 17:18
در روز بسیج مستضعفین صورت گرفت
اجتماع بزرگ بسیجیان گچساران+تصاویر
هم‌زمان با سالروز صدور فرمان تاریخی حضرت امام(ره) مبنی بر تشکیل بسیج مستضعفین اجتماع بزرگ بسیجیان گچساران برگزار شد.

به گزارش آفتاب جنوب،صبح امروز اجتماع بزرگ بسیجیان گچساران با حضور سردارمهدی جمشیدی فرمانده دانشکده بسیج شهید مطهری، فرمانده سپاه‌ ناحیه گچساران، مسئولین محلی،خانواده های معظم شهداء، جانبازان،ایثارگران،آزادگان،بسیجیان گردانهای عاشورا،امام حسین(ع)،بیت المقدس،امام رضا(ع)،الزهرا ،کوثر و دیگر اقشاربسیج در سالن پدخندق گچساران برگزارشد.

 

 

جهانگیر انصاری در این همایش ضمن گرامیداشت هفته بسیج، بسیج را داعیه دار ارزش های انقلاب و نظام اسلامی دانست و گفت: رمز موفقیت و پیروزی انقلاب اسلامی از صدر تاکنون داشتن تفکر بسیجی و بسیجی گونه زندگی کردن است.

 

 

وی افزود:بسیج مجموعه ای است که در آن پاک ترین انسان ها و فداکارترین و آماده به کارترین جوانان کشور در راه اهداف عالی این ملت دور هم جمع شده اند.

فرمانه سپاه ناحیه گچساران تصریح کرد: بسیج مظهر وحدت مقدس میان افراد ملت بوده و برکات و اندیشه های آن از زمان هشت سال دفاع مقدس بر کسی پوشیده نیست.

 

این مسئول در ادامه  بسیج رانیرویی مردمی در حفاظت و حراست از ارزش های انقلاب اسلامی و همچنین مقابله با جنگ نرم برشمرد و گفت: نیاز امروز جامعه توجه به تفکر و فرهنگ بسیجی است و همه ما مسئول هستیم برای ترویج این فرهنگ و انتقال آن به نسل های آینده تلاش کنیم.

 

 

وی افزود: بسیجیان در هشت سال دفاع مقدس در کنار نیروهای مسلح جانانه از مرز و بوم خود دفاع کردند و از این امتحان بزرگ الهی سربلند بیرون آمدند.

انصاری در ادامه بیان کرد: مردم گچساران همیشه در همه صحنه‌های انقلاب پیشگام بوده و امروز با حضور پرشور در این همایش باری دیگر حماسه‌ ای باشکوه آفریدند.

 

در ادامه مراسم بسیجیان با سردادن شعارهای انقلابی با آرمان های مقدس امام امت (ره ) و مقام معظم رهبری تجدید میثاق کردند.

 

 

در بخش دیگری از این آیین  اهدای علم شهداء به رسم امانت به فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج ناحیه گچساران توسط پدر شهید جاویدالاثر کورش نارکی به نیابت از خانواده های معظم شهداء صورت گرفت.

 

 

در ادامه این همایش بزرگ محمد رضا محمودی ،مداح اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام به ذکر مصیبت و عزاداری  ابا عبدالله الحسین علیه السلام پرداخت.

 

ادامه تصاویر را در زیر مشاهده نمایید.

 

 


 

 

انتهای پیام/م

دیدگاه‌ها

سلام بر بسیجیان جان بر کف که همیشه در صحنه های دفاع از انقلاب مانند شیر حاضر بوده اند
سلام بر شما بوسه بر دستان با غیرتتان

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها