نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
5. آذر 1397 - 12:00
درسالروز تشکیل بسیج مستضعفین برگزارشد؛
تجلی شکوه و اقتدار بسیجیان درگچساران+تصاویرو فیلم
همزمان با سالروز تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان حضرت امام خمینی(ره)، مصلای بزرگ گچساران شاهد حضور منظم و با شکوه بسیجیان بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،در سالروز تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان امام راحل، بسیجیان گچساران با تجمع در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) این شهرستان با فریاد "لبیک یا خامنه ای، مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل " با آرمانهای امام (ره) ، شهداء و رهبر معظم انقلاب تجدید بیعت کردند.

در این مراسم اقشار مختلف بسیجیان از حوزه های مقاومت بسیج،گردان‌های بیت المقدس، الزهرا و گردان های امنیتی حضور داشتند و ناصر جوکار،عضو هیات علمی دانشگاه امام حسین علیه السلام سخنران ویژه این مراسم در گچساران بود.

حضور بسیجیانی از نسل‌های اول انقلاب در کنار نوجوانان بسیجی امروز جلوه‌های زیبایی از اقتدار و شکوه بسیجان دراین شهرستان را به نمایش گذاشت.در این مراسم فرماندارگچساران،مدیرعامل شرکت نفت و گازگچساران،امام جمعه گچساران، رئیس دادگستری گچساران و جمع دیگری از مسئولین این شهرستان نیز حضور داشتند.

سرهنگ سید علی اصغر نورایی نسب ،فرمانده سپاه ناحیه گچساران در این اجتماع بزرگ بسیجیان، اظهار کرد: بسیج مظهر مردم سالاری است وامروز بسیج الگویی برای مظلومان عالم شده و درخت اسلام با حضور و تشکیل بسیج در سایر نقاط دنیا ریشه دوانده است.

وی افزود: درآن سال ها هیچکس فکر نمی‌کرد روزی بسیج به این اقتدار و عزت برسد که دنیا را به لرزه در آورد و این امر نشان از دور اندیشی حضرت امام (ه)و هدایت‌های پیامبرگونه مقام معظم رهبری است.

نورایی نسب تصریح کرد: بسیج امروز در تمامی زمینه‌ها مشارکت و فعالیت دارد،امروز کار آمدی بسیج در عرصه‌های سازندگی، فرهنگی و در عرصه دفع توطئه‌های دشمن در زمینه اقتصادی و همچنین پیشگام در اجرای برنامه‌های اقتصاد مقاومتی بر هیچکس پوشیده نیست.

وی ادامه داد:امروز بسیج در عرصه خدمت رسانی و رفع محرومیت ‌زدایی در کنار مردم برای رفع مشکلات کشور حضور دارد و پر صلابت وبا اقتدار و مستحکم در برابرتوطئه‌ها و نقشه های دشمنان ایستادگی می‌کند.

فرمانده سپاه ناحیه گچساران درادامه گفت:امروز تفکر بسیجی و فرهنگ بسیجی درمنطقه موجب از پا در آوردن دشمنان شده واین تفکر نیز موجب به وجود آمدن تمدن اسلامی شده است و انشاءالله که این تفکر و تمدن موجب نزدیکی ظهور امام عصر (عج) شود.

 

دیدگاه‌ها

احسنت

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها