نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
14. بهمن 1398 - 15:52
ظهر امروز محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه و معاون رئیس جمهور پس از حضور در استان کهگیلویه و بویراحمد و حضور در نشست شورای برنامه ریزی استان، وارد گچساران شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،ظهر امروز محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه و معاون رئیس جمهور پس از حضور در استان کهگیلویه و بویراحمد و حضور در نشست شورای برنامه ریزی استان، وارد گچساران شد.

نوبخت در ابتدای ورود در فرودگاه مورد استقبال گرم جمعی از قشقایی های گچساران قرار گرفت.

قشقایی ها به خاطر انتخاب "علی سلحشوری" رئیس جدید برنامه و بودجه استان از نوبخت با دسته گل تشکر و قدردانی کردند و معاون رئیس جمهور نیز کلاه مخصوص قشقایی ها را بر سر گذاشت.

مراسم بهره برداری از هزار و دویستمین واحد مقاوم سازی شده بافت فرسوده در محله سادات ،بازدید از رینگ بافت فرسوده در منطقه کیامرثی و نیز افتتاح بخشی از بزرگراه بابامیدان_گچساران_بهبهان(قطعه سوم)به طول 11کیلومتر از دیگر برنامه های معاون رئیس جمهور در این شهرستان بود.

حضور رئیس سازمان برنامه و بودجه بازهم حواشی خاص خودش را داشت و اینبار نیز رسول شعبانی،جانباز گچسارانی در آیین بهره برداری از یک واحد مقاوم سازی شده بافت فرسوده در خصوص مشکلاتش مبنی بر عدم تبدیل وضعیت شغلی اش خطاب به نوبخت، گفت: شما دولتمردان به ما دروغ می گویید! پس حداقل با لبخندتان ما را به باد تمسخر نگیرید!!!.

وی در ادامه افزود:ظلمی که به ما شده به یزید هم نشده! که نوبخت در پاسخ گفت مگر به یزید هم ظلم شده؟ که مجدد شعبانی پاسخ داد ظلمی که  دولت شما به ما کرده ما را نیز گیج کرده است!؟.

نوبخت در ادامه در خصوص افتتاح بخشی از بزرگراه بابامیدان_گچساران_بهبهان ،گفت:امکان ارتباط این استان با استان خوزستان و دیگر استان های همجوار ایجاب می کند که ما راه های مواصلاتی را گسترش بدهیم.

 وی افزود: بزرگراهی که اکنون فراهم شده است هم از جهت ایمنی و هم از جهت سهولت تردد به مردم کمک می کند و باید توجه داشت که هم از نظر اقتصادی مقادیر زیادی بار از این مسیر عبور خواهد کرد که این موارد در چرخه توسعه قابل تعریف هستند و به همین جهت برهمه مردم مبارک باشد.

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها