نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
21. مرداد 1402 - 13:24
فرماندار گچساران گفت:تاکنون ۴۶ نفر برای شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی در این شهرستان ثبت‌نام کرده‌اند که از این تعداد ۴۵ نفر آقا و یک نفر خانم هستند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،روان‌بخش دیهیمی خوب، فرماندار گچساران در آیین تجلیل از خبرنگاران این شهرستان گفت: روز شهادت شهید «محمود صارمی» بنا بر جایگاه و ارج نهادن به مقام خبرنگار به‌عنوان روز خبرنگار نام‌گذاری شده است.

وی افزود: معتقدم که خبرنگار باید صدای مردم باشد و به‌عنوان رابط بین مردم و دولت باید صدای مردم را به گوش مسئولین برساند و هر جا که لازم است مطالبه به‌حق کند بنابراین این حق هم وجود دارد که عملکرد و خدمات نظام باصداقت به مردم نیز اطلاع‌رسانی شود.

فرماندار گچساران گفت: آگاهی بخشی به‌موقع و صحیح به جامعه از رسالت‌های مهم عرصه خبررسانی است و خبرنگاران باید نقشی اساسی برای جلوگیری از شایعات در جامعه داشته باشند اگرچه یک خبرنگار هم می‌تواند در توسعه و پیشرفت شهر در کنار مسئولین نقش‌آفرین باشد.

دیهیمی خوب تصریح کرد: باید توجه کرد که از نقد سازنده و منصفانه استقبال می‌کنیم، تأکید بنده بر این است که خبرنگاران از هر سلیقه و هر گروهی به جلسات دعوت شوند، بازهم توصیه می‌کنم خبرنگاران با هر دیدگاهی که هستند باید دنبال حق مردم باشند و در راستای منافع مردم گام بردارند و نه‌تنها یک گروه یا یک جناح خاص سیاسی را حمایت کنند.

وی ادامه داد: همه مدیران شهرستان وظیفه‌دارند که پاسخگوی مطالبات و سؤالات خبرنگاران باشد و اگر مدیری هم در این خصوص کوتاهی کرد و پاسخگو نبود، شخصاً پاسخگو خواهم بود. بنده در کارم گروه‌ها و جریان سیاسی را ملاک قرا نمی‌دهد و اینجا نیامده‌ام که فرماندار گروه یا جریان خاصی باشم و تلاش بر این است که به نحو شایسته فرماندار همه مردم شهرستان باشم.

فرماندار گچساران در ادامه تأکید کرد: خبرنگاران تا می‌توانند اصول خبرنگاری را رعایت کنند اولاً در بحث انتخابات همه وظیفه‌داریم راهبرد اصلی که مقام معظم رهبری در خصوص انتخابات بیان کردند را اولویت قرار دهیم و  شرایط برای برگزاری انتخاباتی سالم با مشارکت حداکثری را فراهم کنیم و در جهت تحقق هرچه بیشتر این مهم تلاش کنیم.

دیهیمی خوب اظهار کرد: خبرنگاران در خصوص امنیت انتخابات و سلامت انتخابات رسالت سنگینی بر عهده‌دارند چراکه سلامت و امنیت انتخابات خط قرمز همه ما خواهد بود. لذا بحث مشارکت و رقابت سالم انتخاباتی هم باید موردتوجه جدی قرار گیرد. نکته دیگر اخبار انتخاباتی در صورت لزوم از طریق فرماندار یا دبیر ستاد انتخابات در شهرستان مطرح می‌شود و خواهش داریم کسی نقل و قولی بی‌جهت از طرف ما در خصوص انتخابات انتشار ندهد.

فرماندار گچساران در ادامه به سؤالات خبرنگاران پاسخ داد و گفت: در بحث تونل دیل مشکلات بسیاری وجود دارد اگرچه خیلی از مسئولین شهرستانی و استانی پیگیر رفع مشکلات این تونل هستیم اما تاکنون موفق نشده‌ایم.

وی در پاسخ به سؤال دیگری هم افزود: در بحث مشکلات و ناهماهنگی‌هایی که در سفر ریاست جمهوری به شهرستان برای خبرنگاران به وجود آمد از همه عزیزان عذرخواهی می‌کنم و تلاش می‌کنیم که در برنامه‌های بعد چنین مشکلاتی رخ ندهد.

فرماندار گچساران در پاسخ به سؤال دیگری در خصوص انتخابات بیان کرد: تاکنون ۴۶ نفر برای شرکت در  انتخابات مجلس شورای اسلامی در این شهرستان ثبت‌نام کرده‌اند که از این تعداد ۴۵ نفر آقا و یک نفر خانم هستند.

تصاویر تکمیلی: 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها