نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
23. مرداد 1400 - 14:10
اتابک گفت:انتظار داریم برخی به دنبال این موضوع نباشند که آرامش حوزه کاری ستاد کرونا را برهم بزنند تا عزیزان از کار و وظایفی که دارند غافل بشوند و وقت عزیزان هم صرف پاسخ دهی به حاشیه ها و دیگر مواردمشابه شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،علیرضا اتابک، فرماندارگچساران در گفتگو بااین پایگاه خبری تحلیلی، در خصوص آخرین وضعیت کرونا در این شهرستان گفت:خوشبختانه چند وقتی است که بخش های داخلی، اورژانس و آی سی یو در بیمارستان نرگسی راه اندازی شده است که در حال حاضر هم بحث دستگاه "سی تی اسکن" این بیمارستان در دست اقدام قرار دارد،به هرحال پذیرش و خدمات دهی به بیماران در این بیمارستان به شکل مطلوب انجام می پذیرد.

وی افزود:با این وجود نیز می توان گفت که بخش اورژانس بیمارستان شهید رجایی گچساران نسبت به گذشته روزهای خلوتی را سپری می کند، هرچند امروز هم آمار مبتلایان به کویید 19نسبت به روزهای گذشته در این شهرستان کمتر بوده است.

فرماندار گچساران ادامه داد:انشاءالله در روزهای آینده بازهم شاهد رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی شهروندان باشیم،هرچند تعطیلات جدیدی از سوی ستاد کرونای کشور اعلام شده است که منتظر دستورالعمل ها در این خصوص خواهیم بود.

اتابک درادامه تصریح کرد: مصوبات ستاد مقابله با کرونا در شهرستان با جدیت در حال انجام است اگرچه مقرر شد تا مشاغل و فعالیت های پرخطر همچون مراکز گردشگری،باشگاه های ورزشی ،رستوران ها،تالارهای پذیرایی، آرامستان ها، ترددهای درون شهری و هرجایی را که احساس می کردیم تجمعاتی در پی خواهند داشت را محدودیت های نیز اعمال کنیم.

وی افزود:با این وجود در بحث برگزاری مراسمات مذهبی و عزاداری های محرم هم تا جایی که اختیارات اجازه می داد تاکید شد تا مراسمات با رعایت دقیق شیوه نامه های ستاد مقابله با کرونا برگزار شوند،با این حال نیز واکسیناسیون در سطح شهرستان به سرعت در حال انجام است که از این منظر آمار قابل قابل توجهی در سطح شهرستان داریم.

فرماندار گچساران گفت:هرچند مصوبات ستاد مقابله با کرونا در این شهرستان پیگیری و دنبال می شود اما نکته قابل توجه این است که شهروندان باید از دورهمی ها ،تجمعات،مراسمات ترحیم و ... پرهیز کنند.

اتابک اظهارکرد: بنابراین وارد پیک پنجم کرونا شده ایم و اگر همه جا هم تعطیل بشود ،اما مردم رعایت نکنندکاری از پیش نخواهیم برد گرچه مردم هم باید از واکسیناسیون  استقبال کنند.

فرماندار گچساران در ادامه افزود:به هرحال اقدامات مطلوبی در راستای مقابله با کرونا در این شهرستان صورت گرفته است، هرچند دستگاه ها،نهادها، و ادارات پای کار هستند اما کادر درمان واقعا خسته اند و شبانه روزی در حال خدمت رسانی به شهروندان هستند.

وی تصریح کرد:انتظار داریم برخی به دنبال این موضوع نباشند که آرامش حوزه کاری ستاد کرونا را برهم بزنند تا عزیزان از کار و وظایفی که دارند غافل بشوند و وقت عزیزان هم صرف پاسخ دهی به حاشیه ها و دیگر مواردمشابه شود،به هرحال کمبودها در بحث بیماری کرونا وجود دارد که تلاش هم داریم پیگیری و به شایستگی نیز مرتفع شوند.

فرماندار گچساران در پایان گفت:تمام اقدامات را انجام داده ایم که مردم کمتر آسیب ببیند و در این بحث هم شاخص های خوبی نسبت به دیگر نقاط کشور داریم،در شهرستان همه بیماران پذیرش و در صورت لزوم هم بستری می شوند و با تلاش کار درمان هم مراحل درمان نیز به خوبی انجام می شود.

انتهای پیام/

 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها