نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
15. تير 1400 - 11:45
معاون شبکه بهداشت و درمان گچساران گفت:در حال حاضر برنامه ای برای بستن صنوف در دستور کار نیست، ولی با گشت های متعدد در سطح شهرستان هر صنف که پروتکل های بهداشتی رارعایت نکند در کمترین زمان برخورد قانونی و قاطع صورت خواهد گرفت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،سید امین رضایی،معاون شبکه بهداشت و درمان گچساران در گفتگو با این پایگاه خبری تحلیلی در خصوص آخرین وضعیت کرونا در این شهرستان گفت:از ابتدای کرونا تاکنون حدود ۳۷ هزار تست کرونا از شهروندان گرفته شده که در شهرستان گچساران نیز قریب به ۱۰ هزار نفر مثبت بودند.

وی افزود:متاسفانه 133 نفر تاکنون در این شهرستان براثر بیماری کرونا جان باخته اند، بنابراین باید توجه داشت که شاخص فوتی نسبت به بیماران شناسایی شده در شهرستان نیز حدود نصف این شاخص در کل کشور است و در حال حاضر 54 نفر در مراکز درمانی این شهرستان بستری که هشت نفر در بخش مراقبت های ویژه هستند.

رضایی اظهارکرد:بنابراین این روزها هم تعداد مراجعه کنندگان به مراکز نمونه گیری به طور محسوسی در حال افزایش است، درحالی که تعداد افراد بستری نیز در هفته گذشته تاکنون روند افزایشی داشته است.

معاون شبکه بهداشت و درمان گچساران در ادامه گفت:همکاران بنده نیز به طور ۱۶ ساعته در مکان مرکز شهید بشارت گچساران در دو تایم صبح و عصر با حضور پزشک در حال نمونه گیری از شهروندان محترم هستند.

وی ادامه داد:با این وجود نیز تست های سریع کرونا هم تهیه شده و طی امروز و فردا در اختیار تمامی مراکز بهداشتی شهری و روستایی قرار خواهد گرفت که مردم می توانند در صورت داشتن هر گونه علائمی به این مراکز مراجعه کنند.

رضایی تصریح کرد:در جلسه روز گذشته  که با حضور فرماندار و تنی چند از مسئولین شهرستان برگزار شد، بر تشدید گشت های مشترک در سطح بازار نیز تاکید شد.

معاون شبکه بهداشت و درمان گچساران در پایان گفت:در حال حاضر برنامه ای برای بستن صنوف در دستور کار نیست، ولی با گشت های متعدد در سطح شهرستان هر صنف که پروتکل های بهداشتی رارعایت نکند در کمترین زمان برخورد قانونی و قاطع صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها