نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
13. خرداد 1400 - 15:00
حسینی بحرینی گفت:حاج بهرام باتمامىِ برادران و خانواده اش متفاوت بوده و هست، او به خاطر ثبات‌دیدگاه خودش و بى رحمىِ دیگران، براى همیشه مچاله شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،سید قدرت الله حسینی بحرینی،نماینده اسبق گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه یکى از کاندیداهاى فعلى انتخابات میان‌دوره ای گچساران و باشت کدی را مطرح کرده که بر اساس آن "بهرام تاجگردون" با ساواک همکارى داشته است، گفت:کاش همان زمان این سؤال را مطرح نموده بودید، شهود فراوانى دارم که وقتى این موضوع مطرح شد،گفتم مگر از زبان معصوم بشنوم که آقاى حاج "بهرام تاجگردون" باساواک ارتباط داشته است،تا باور کنم.

وی افزود:این جواب حقیر هیچ ارتباطى با انتخابات مجلس ندارد و حقیر آدمى نیستم که براى رأى و یا منافع خود یا خانواده ام، مداهنه نمایم. کسی که می توانست افسرباشد،ولى به جهت امتناع از تراشیدن محاسن،به سربازصفر نزول می نماید، ساواکى است؟.

حسینی بحرینی تصریح کرد:کسی که صدها دانش آموز را با آموزه هاى دینى مأنوس نمود،ساواکى بود؟کسی که ساواک وارد کلاس درسش می شود و با فرود آوردن کابل به کمرش، او را جلوى چشمان مضطرب شاگردانش، دستبند به دستانش میزند، ساواکى است؟ کسی که تحت تعقیب ساواک، بیش از دو ماه توسط سادات ما در دهبزرگ و اطراف، از او محافظت می شود تا به دام ساواک نیفتد، ساواکى است؟.

وی گفت:کسی که سخنرانیش درمسجد شهیدان گچساران، منطقه ما را با دادن 6 شهید، درکشور مطرح و معرفى نمود،ساواکى است؟ اگر با این اقدامات حاج بهرام ساواکى بوده است،نتیجه میگیریم،که ایشان احتمالاً در آن مقطع زمانى طولانى و دوران سخت مبارزه، تعادل روحى نداشته است. که یقیناً درمتعادل ترین شرایط روحى و روانى بوده است.

حسینی بحرینی اظهارکرد: حاج بهرام باتمامىِ برادران و خانواده اش متفاوت بوده و هست. او به خاطر ثبات‌ دیدگاه خودش و بى رحمىِ دیگران،براى همیشه مچاله شد.باز هم تأکید می‌کنم، این پاسخ به سؤال شما هیچ ارتباطى با بحث حضور برادرم سیدناصرحسینى در انتخابات پیش رو ندارد.چون سیدناصر یک چهره ملى است و کاملاً متفاوت از برادرش(حقیر) است.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها