نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
29. ارديبهشت 1400 - 8:33
معاون شبکه بهداشت و درمان گچساران خبرداد؛
پلمب چهار مرکز مداخله گر درمانی در گچساران
معاون بهداشت و درمان گچساران گفت::در این بازدیدها نیز برخوردهای لازم با کسانی که در امور درمان دخالت و یا بر خلاف اصول وزارت بهداشت عمل کردند، انجام گرفت و متخلفین جهت بررسی تخلفات به مراجع ذی صلاح معرفی شدند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب، امین رضایی ، معاون شبکه بهداشت و درمان گچساران از پلمب چهار مرکز متخلف مداخله گردرمانی در این شهرستان خبر داد و گفت: به همراه مدیر محترم شبکه بهداشت و درمان، مدیر مسئول نظارت برامور درمان ، مسئول بازرسی و تیمی متشکل از نماینده اماکن، نماینده بهداشت محیط و نماینده دارو و غذا، از چند مطب و مرکز غیرمجاز بازدید به عمل آمد.

وی افزود:در این بازدیدها نیز برخوردهای لازم با کسانی که در امور درمان دخالت و یا بر خلاف اصول وزارت بهداشت عمل کردند، انجام گرفت و متخلفین جهت بررسی تخلفات به مراجع ذی صلاح معرفی شدند.

رضایی تصریح کرد:متاسفانه این روزها عده ای به بهانه کلینیک های زیبایی و از عدم آگاهی شهروندان سوء استفاده کرده و همچنین با تبلیغات گسترده در فضای مجازی اقدام به مداخلاتی در حوزه پزشکی همچون تزریق ژل، بوتاکس، جراحی های سرپایی، دستگاه های لیزری و متدهای لاغری می کنند،که مشکلات بسیاری را برای برخی مراجعه کنندگان به وجود آورده است.

معاون شبکه بهداشت و درمان گچساران در ادامه اظهارکرد: به طور قطع با تمامی کسانی که به دخالت در امور پزشکی اقدام کنند؛ برخورد خواهد شد، حتی اگر خوشایند برخی ها نباشد.

وی در ادامه نیز گفت:از جناب آقای مظفری که برنامه ریزی جدی برای برخورد با این موارد را در دستور کار قرار داده اند نیز قدردانی و تشکر می کنم.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها