نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
3. بهمن 1399 - 9:03
حجت الاسلام عبدالمجید کرمی:آنکه این جایگاه را از دست داده نگران است، اما رسالت نخبگان در این میان دلگرم نمودن این عزیزان به آینده ای بهتر است نه دامن زدن به حرف های حاشیه ای که زمینه اختلاف و بدبینی بین مردم و خدمت گذارانشان را ایجادمی کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،حجت الاسلام عبدالمجید کرمی،کاندیدای انتخابات میان دوره ای مجلس 1400 در گچساران در واکنش به تغییردر فرمانداری گچساران نوشت: امیدوارم انتصاب فرماندار جدید، منشاء خیرات و برکات برای شهرستان نفتخیز گچساران باشد و در این فرصت کمی که از این دولت باقی مانده بتواند گام های اساسی بردارد که در  عمر مدیریتشان ماندگار باشد و چشم دولت آینده را به خود معطوف نماید.

 بنابراین چند نکته حائز اهمیت است که در ادامه به آنها اشاره می کنم.

۱- برای مردم فهیم و عزیز گچساران و نیز شخص بنده  که با توکل بر خداوند و لطف و توجه شما مردم عزیز تصمیم دارم پا به عرصه  انتخابات میان دوره ای مجلس بگذارم ؛ فرماندار امین و صالحی که بتواند از خبط و خطاهای انتخابات های گذشته درس بگیرد و بین خودش و خدای خودش ،مراقب رای مردم باشد و در مسیر ارهاب و تهدید و تطمیع ها سرگردان نشود و حق را به اهلش بسپارد، نیز بسیار موضوعیت دارد.

۲- نصب و عزل فرمانداران از وظایف دولت و استانداری است هر چند این جانب دولت فعلی را ضعیف و فاقد ارزش های انقلابی می دانم اما نصب و عزل هایش را تمکین می نمایم و بر این باورم که دولت ها همواره سعی کرده اند بهترین همفکران خود را در نصب و عزل های شان گزینش کنند و استانداری که در واقع پیشانی دولت است از این قاعده هم مستثنی نخواهد بود.

بنابراین ،قطعا این مقدار آگاهی دارند که مراسم تودیع و معارفه را به چه شکلی برگزار کند و لابد برای خودشان توجیهاتی هم دارند از باب مثال سلامت مردم در این ایام کرونایی و دیگر موارد، و اگر قرار باشد چنین مراسماتی مثل همیشه  ایام با اطلاع قبلی برگزار شود ترافیک و تجمع نیروهای انسانی را به همراه داشته و یا توجیهات دیگری... (اهل البیت ادری بما فی البیت)که البته مشابه این نوع عزل و نصب ها و نیز تودیع و معارفه ها برای برخی دیگر از عزیزان مسئول در این شهرستان هم پیش آمد و برخی مسئولین همچون جناب آقای خان پایه خاطرشان نیز مکدر شد و البته کسی هم اشک تمساحی نریخت و  چالشی به ما نکرد!!!.

البته از دست دادن مسئولیت چون مساوی است با سلب توفیق خدمت ، طبیعی است که رنجش آور خواهد بود و آنکه این جایگاه را از دست داده نگران است، اما رسالت نخبگان در این میان دلگرم نمودن این عزیزان به آینده ای بهتر است نه دامن زدن به حرف های حاشیه ای که زمینه  اختلاف و بدبینی بین مردم و خدمت گذارانشان را ایجادمی کند.

اما چند نکته تقدیم به فرماندار جدید:

الف) ضمن خیر مقدم، همان گونه که اطلاع دارید  مردم گچساران ، بسیار مهربان و قدر دان مسئول های زحمت کش و دلسوز هستند و شک نکنید در آینده ای نه چندان دور ، نتیجه  عملکرد خردمندانه و به دور از وابستگی شما به جناح خاصی این مدعا را ثابت می نماید پس فرصت را بایستی غنیمت شمرد و لباس خدمت پوشید.

ب) هم اکنون مردم عزیزمان به دلایل متعددی از جمله تحریم ها ، حال روحی خوشی ندارند لازم است با اداره های تحت فرمانتان جلسه بگذارید و این مهم را گوشزد نمایید و حتی الامکان اجازه ندهید مراجعین محترم گرفتار بروکراسی اداری شوند و خود نیک می دانید کارمندانی که بیشترین ارتباط با مردم را دارند لازم است مهربانتر و خوش اخلاق تر باشند.

ج)همان گونه که عرض شد مهم ترین رسالت فرمانداری برگزاری انتخابات پیش رو است که هم پر هزینه است و هم پر مشقت و از عهده  هر کسی بر نمی آید و از آن جایی که در گذشته، انتخابات مجلس آبستن حوادث ناگواری از جمله هدر رفت خون بی گناه و آبروی برخی مومنین گردید امر را بر شما سنگین می نماید البته از بخت خوب شما، گچساران شاهد حضور دادستان جوان و شجاع و مصلح و اعضای قوی و با تجربه شورای تامین را به خود دیده و میتوانید از ظرفیت بالای آنها نهایت استفاده را ببرید.

د)هر وقت به اداره های یاسوج مراجعه می کنم افراد متعددی از همشهریانم را در ادارات می بینم که سرگردان و چشمشان به مسئول های مربوطه است اگر از بخت بدشان آن مسئول مرخصی نباشد و یا اینکه آیا کارشان بشود با نشود آن بحث دیگری است! خواهشمندم تدبیری ایجاد نمایید که  این رفت و آمدها از گچساران به مرکز استان و بالعکس به حداقل ممکن برسد.

ه)نکته پایانی اینکه لازم است قدردان افردای که قبل شما بوده اند و خدماتی انجام داده اند باشیم و کاستی ها را شما برطرف نمایید و خدای ناکرده بسان برخی از انسان های بی تدبیر نباشیم که کاستی های خودمان را به پای قبلی ها بیاندازیم

در آخر وقت را مغتنم می شمارم و از جناب آقای "خان پایه" به سهم خودم تشکر و قدر دانی می نمایم.

و آخر دعوانا ان الحمدلله رب العالمین.

 

انتهای پیام/

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها