نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
13. آبان 1399 - 0:18
رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای کهگیلویه و بویراحمد در ابلاغی "سید معصوم افضلی" را به عنوان سرپرست اداره منابع آب شهرستان گچساران منصوب کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،رسول فرهادی ، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای کهگیلویه و بویراحمد در ابلاغی "سید معصوم افضلی" را به عنوان سرپرست اداره منابع آب شهرستان گچساران منصوب کرد.

در این ابلاغ آمده است:احتراما؛با توجه به مراتب تعهد،شایستگی و تجربیات ارزشمند جنابعالی ،بنا به پیشنهاد سرپرست معاونت حفاظت و بهره برداری به موجب این ابلاغ به عنوان سرپرست اداره منابع آب شهرستان گچساران منصوب می شوید.تا نسبت به انجام وظایف محوله مطابق با قوانین و مقررات و تحت نظر اینجانب و تعامل با معاون مربوطه اقدام نمایید، توفیق روز افزون شما را از درگاه خداوند منان خواستارم.

گفتنی است "عارف بهگام" از 27مهرماه 91 مدیریت اداره منابع آب شهرستان گچساران را عهده دار بود که در مسئولیتی جدید به مرکز استان خواهد رفت.

این درحالی است که افضلی نیز از سال۸۱تا ۸۵ به عنوان مسئول اجرایی تونل های سرریز سد کوثر ،از ۸۵تا۸۷ به عنوان معاون اجرایی و جانشین رئیس کارگاه شبکه آبیاری و زهکشی دشت لیشتر، از سال۸۷تا ۹۰ به عنوان نماینده کارفرما آب منطقه ای در پروژه آبرسانی شرب گچساران، از ۹۰تا ۹۱ نماینده کارفرما در شبکه آبیاری خیرآباد و از سال ۹۱ به مدت 8سال معاون اداره منابع آب گچساران را عهده دار بود.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها