نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
11. دى 1398 - 19:19
ویژه برنامه " ایستگاه سلامت " فردا با حضور دکتر ذاکر سعیدی نژاد متخصص بیماری های عفونی برگزار می شود و شما مخاطبان عزیز می توانید سوالات خود را در خصوص بیماری های عفونی برای صبح زاگرس ارسال و پاسخ سوالات خود را دریافت کنید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،این پایگاه خبری در جهت پیشبرد اهداف رسانه ای و به منظور بالا بردن کیفیت اطلاع رسانی و پاسخ گویی به سوالات رایج مردم در بخش های مختلف از جمله بخش های پزشکی  اقدام به راه اندازی برنامه ای با موضوع پزشکی تحت عنوان " ایستگاه سلامت " کرده است.

برنامه " ایستگاه سلامت " قرار است هر دو هفته یک بار برگزار شود و از پزشکان مجرب هم استانی در این برنامه دعوت خواهد شد که مخاطبان می توانند سوالات خود را در بخش های مختلف پزشکی در ذیل همان خبر به صورت کامنت درج کنند تا در روز مشخص شده از پزشک مورد نظر پرسیده شود.

همچنین می توانید سوالات خود را از طریق شناسه صبح زاگرس در شبکه های اجتماعی نیز ارسال و پاسخ خود را دریافت کنید.

پایگاه خبری صبح زاگرس که همواره در جهت بیان مشکلات مردم گام بر داشته است  این بار نیز به دنبال دادن آگاهی های پزشکی و درمانی به مخاطبان است.

بنابراین ویژه برنامه " ایستگاه سلامت " فردا با حضور دکتر ذاکر سعیدی نژاد متخصص بیماری های عفونی برگزار می شود و شما مخاطبان عزیز می توانید سوالات خود را در خصوص بیماری های عفونی برای صبح زاگرس ارسال و پاسخ سوالات خود را دریافت کنید.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها