نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
1. آبان 1398 - 23:45
ایوب مقیمی:خبر مراجعه برخی از افراد به یکی از مدارس گچساران جهت واکسینه کردن دانش آموز و سپس فرار آنها کذب است و چنین موضوعی اصلا صحت ندارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،ایوب مقیمی مدیر آموزش و پرورش گچساران در خصوص شایعه مراجعه افرادی به یکی از مدارس این شهرستان‌جهت تزریق واکسن،گفت: چنین موضوعی صحت نداشته و شایعه‌ای بی‌اساس است.

وی افزود:خبر مراجعه برخی از افراد به یکی از مدارس گچساران جهت واکسینه کردن دانش آموز و سپس فرار آنها کذب است و چنین موضوعی اصلا صحت ندارد.

مقیمی تصریح کرد: شهروندان‌بدانند که مدیران مدارس و کادر آموزشی در این‌خصوص کاملا هوشیار بوده و جای هیچگونه نگرانی نیست و در پیگیری‌های که حراست آموزش و پرورش از مدارس شرکت نفت گچساران انجام داده نیز مدیران مدارس چنین موضوعی را رد و تکذیب کرده و آن را شایعه خواندند.

گفتنی است در این خصوص شایعه ای در شبکه های اجتماعی با این مضمون که چند نفر وارد مدارس شرکت نفت گچساران شده‌ و قصد انجام زدن واکسن را داشته‌اند، اما وقتی این افراد با مقاومت و درخواست کارت شناسایی مدیران مدرسه روبرو می‌شود پا به فرار گذاشته و مدارس را ترک می‌کنند که با پیگیری موضوع معلوم می‌شود پلاک‌های خودروهای آنها نیز دزدی بوده است.

انتهای پیام

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها