نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
5. تير 1396 - 9:54
امام جمعه گچساران گفت: دشمنان در تلاش برای حذف وحدت در جهان اسلام هستند، دشمن می خواهد بین فرقه های اسلامی اختلاف بیاندازند و بین اقوام،قشرها و گروها به انحاء مختلف و در فضای مجازی و سایر موارد دیگر تفرقه ایجاد کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،سید امن الله حجازی امام جمعه گچساران صبح امروز در خطبه های نماز عید سعید فطر که در مجموعه ورزشی پدخندق این شهربا شکوه فراوان برگزار شد ،گفت:آنچه در استان کهگیلویه و بویراحمد نقل و بیان شد فطریه هر نفر را 5هزار تومان اعلام کرده اند، البته باید احتیاط کرد که ملاک قوت غالب است.

وی افزود:در خصوص کفاره عمد هم گفته اند کسی که مریض و مسافر هم نباشد و به عمد روز ه ماه رمضان را نگرفته باشد به ازای هر یک روز 120هزار تومان است و اما روزه کسی که بیمار است و قادر به روزه گرفتن هم نبوده روزی 2هزار تومان است.

امام جمعه درادامه به برخی از بیانات  مقام معطظم رهبری در بحث اتحاد و انسجام اشاره کرد و گفت:رهبری فرمودند لازم است ما مسلمین در سراسر عالم این توجه را داشته باشیم که الان می بینیم که دنیا همه تلاش خود را می کند که بین مسلمین فتنه ایجاد کند.

وی با بیان اینکه تفرقه افکنی ابزار دشمنان اسلام است، اظهارکرد:دشمنان در تلاش هستندکه بین مسلمین تفرقه ، جدایی و فتنه ایجاد کنند و تمام مسلمانان باید این موضوع را جدی بگیرند درحالی که دشمنان تلاش می کنند که مسلمانان را به جان هم بیاندازند.

امام جمعه گچساران افزود: دشمنان در تلاش برای حذف وحدت در جهان اسلام هستند، دشمن می خواهد بین فرقه های اسلامی اختلاف بیاندازند و بین اقوام،قشرها و گروها به انحاء مختلف و در فضای مجازی و سایر موارد دیگر تفرقه ایجاد کنند.

حجازی تصریح کرد:بنابراین مقام معظم رهبری فرمودند که این موضوعی بسیار حیاتی و مهم است و باید توجه شود محوری که اسلام دارد هیچ جای دنیا وجود ندارد،احکام اسلام؛آیات قرآن،دستورات پروردگار، که اگر محور ، ملاک و الگو پیامبر و اهل بیت پیامبر(ص) باشد هیچ اختلافی نخواهیم داشت.

انتهای پیام/م

 

 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها