نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
9. خرداد 1395 - 19:37
فرمانده انتظامی گچساران گفت: با راه‌اندازی قهوه‌خانه‌های غیرمجاز در گچساران مخالفت و به شدت با افراد خاطی برخورد می‌شود.

به گزارش آفتاب جنوب،سرهنگ علی‌کرم بازیان فرمانده انتظامی گچساران گفت: در پی دریافت اخبار و اطلاعاتی مبنی بر دایر شدن مراکز غیرمجاز عرضه قلیان در تعدادی از سفره‌خانه‌های گچساران، نیروی انتظامی با این قضیه برخورد جدی و قانونی داشته و با متخلفان برخورد شده است.

وی افزود: براساس قانون مبارزه ملی با دخانیات که تهدیدی بزرگ علیه بهداشت عمومی به شمار می‌رود، نگرانی شهروندان و خانواده‌ها از حضور فرزندان در برخی سفره‌خانه‌ها موضوع مهمی بوده که به صورت ویژه در دستور کار عوامل بازرسی اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت عمومی گچساران قرار گرفته است.

فرمانده انتظامی گچساران تصریح کرد: نیروی انتظامی گچساران برای کاهش ناهنجاری‌های اجتماعی و اخلاقی تشدید اقدامات کنترلی و نظارتی خود را بر این واحدهای صنفی تشدید کرده است.

وی تأکید کرد: با توجه به اینکه سیگار و قلیان زمینه‌ساز اعتیاد افراد به دیگر مواد مخدر بوده، پلیس گچساران با دایر کردن چنین مراکزی مخالفت کرده و در صورت مشاهده و اطلاع از فعالیت چنین اماکنی با جدیت برخورد می‌کند.

بازیان از ادارات و دستگاه‌های اجرای خواست تا در این خصوص حساس بوده و از راه‌اندازی چنین اماکنی پیشگیری کنند.

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها