نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
24. فروردين 1395 - 13:56
پسندیده است نماینده محترم و منتخب چهارساله آینده قبل از اینکه خود را جبرا و رسما نماینده کارتل‌ها و تراست‌های حامی خود یا حتی پیمانکاران مرفه و بی‌درد بداند حداقل اسماً نماینده مردمش باشد.

به گزارش آفتاب جنوب،موضع گیری‌ها و واکنش‌های بعداز انتخابات به هر طریق و با رسیدن به هر نتیجه‌ای به پایان رسیده و فی الواقع اتفاقی تاریخی جهت تحلیل و الگو گرفتن از نقاط ضعف و قوت آن در آینده خواهد شد. منتخب مردم ساعاتی بعداز اعلام قطعی نتایج انتخابات به بهانه حضور در بهارستان، پایتخت را بر ماندن در منطقه ترجیح می‌دهد.

اگر اورا از جمله منتخبین بالا‌ترین درصد آرا و یا محبوب‌ترین فرد ایران خطاب کنند؛ اما وی بیش از همه می‌داند که این توصیفات در حوزه انتخابیه اش کارایی نخواهند داشت، همچنانکه جذب رای کسانی که قبل از انتخابات به هر دلیلی و با هر ترفندی به سبد آرایش سرازیر شده‌اند، قطعا در بالابردن درصد آرا در آخرین وقتهای روز جمعه انتخابات کارکرد خواهند داشت.

 چرا که در شنبه بعداز انتخابات این مردم و انتظارات بیش از ۶۰درصدی هستند که نه اهمیتی به القاب دهان پرکنی مانند میرشکار، شهریار، امیرکبیر و نه حتی بت سازیهای جهالت مدرن می‌دهند.

آینده این دوره چالشی بزرگ پیش روی نماینده خواهد بود. مردم ثمره دوران پسابرجام گچساران و باشت را می‌خواهند، آمد و رفتن‌های وزرا و مدیران دولتی قبل از انتخابات و وعده وعیدهای توسعه و عمران سرانجامی باید داشته باشد.

قطعا بهتر بود استارت توسعه و عمران با صرفه جویی درهزینه‌های گزاف جهت فخر افزایش درصد آرا و سرمایه‌های بادآورده در تبلیغات و راه اندازی مانور تجملات جلوی دیدگان مردمی که به معنای واقعی کلمه مفهوم انتظار زیبنده آنان است، قبل از آنی که سکوی پرتابی و دندان طمعی برای مناسب بالایی مجلس باشد، زده می‌شد و تدبیری در راه هموارسازی این مسیر!!!

در هرحال دوران قبل از برجام گچساران و باشت "تبلیغات عمران و آبادانی"گذشته و اکنون در دوران پسابرجام این مناطق قرار داریم، پسندیده است نماینده محترم و منتخب چهارساله آینده قبل از اینکه خود را جبراً و رسماً نماینده کارتل‌ها و تراست‌های حامی خود یا حتی پیمانکاران مرفه و بی‌درد بداند حداقل اسماً نماینده مردمش باشد.

مصطفی جوزانی
انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها