نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
25. دى 1394 - 17:28
امام جمعه موقت گچساران گفت:درگذشته به دلیل ناعادلانه بودن ترکیب افراد هیئت‌های اجرایی همیشه اعتراض خود را اعلام کردم و در این دوره نیز با وجود تشکیل هیئت اجرایی انتخابات در گچساران از افراد متشخص و معتمد، اما ترکیب حداکثری از یک طیف فکری و سیاسی است که بدین دلیل از هیئت اجرایی انتخابات خارج شدم.

به گزارش آفتاب جنوب،حجت‌الاسلام پرویز خواجه‌زاده امام جمعه موقت گچساران ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته گچساران با اشاره به حضور تفنگداران آمریکایی درآب های ایران اسلامی گفت: در شمال خلیج فارس دو ناو هواپیمابر شارل‌دوگل فرانسوی و ترومن آمریکایی حضور دارند که دارای قایق‌های بسیار مجهز هستند که این قایق‌ها به نوعی علیه قایق‌های تندروی ایران اسلامی طراحی و ساخته شده اند.

 

وی افزود:براین قایق ها سلاح‌های سبک از جمله خمپاره اثری ندارد اما با این وجود در محاصره قایق‌های تندرو ایران اسلامی قرار گرفتند و تسلیم شدند که در این حادثه دنیا به اقتدار نظام اسلامی پی برد.

 

امام جمعه گچساران با اشاره به پیام‌های مهم این حرکت ایران اسلامی علیه تفنگداران آمریکایی ،تصریح کرد: اقتدار و اوج ایران اسلامی و برخورد مؤدبانه، ناتوانی قدرت آمریکایی‌ها در ضعیف نشان دادن قدرت ایران اسلامی، پیام به عربستان و دیگر کشورهای وابسته به آمریکا مبنی بر اقتدار و قدرت ایران اسلامی از جمله پیام‌های مهم این حرکت علیه تفنگداران آمریکایی بود.

 

حرکت استاندارفارس ناشی از دیدگاه سیاست زده این مسئول است

 

خواجه زاده درادامه درخصوص نامه استاندار فارس به مشاور عالی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: در این نامه ضمن احترام به مقام شهداء نگرانی از بهره‌برداری سیاسی و انتخاباتی از مراسم تشییع شهدا آمده است واستاندار فارس به جای اینکه از این فرصت برای ترویج معارف و ارزش‌های انقلاب اسلامی استفاده کند، موضوع انتخابات را به میان کشیده و از نگرانی خود مبنی بر سوءاستفاده انتخاباتی از تشییع شهداء سخن گفته است.

 

وی افزود: این حرکت استاندار فارس نشان داد که نگاه وی ناشی از دیدگاه سیاست‌زده این مسئول است و اعتراضات گسترده مجامع انقلابی علیه وی در خصوص انتصابش درست بوده است.

 

امام جمعه موقت گچساران با اشاره به انتخاب اعضای برگزارکننده انتخابات از جمله هیئت‌های اجرایی انتخابات در این شهرستان، افزود: اینجانب در زمان برگزاری انتخابات دوره‌های گذشته نیز به عنوان یکی از اعضای هیئت اجرایی انتخابات در گچساران معرفی شدم، اما به دلیل آنچه بی‌عدالتی در چینش افراد بود از هیئت اجرایی کنار کشیدم.

 

پرونده بنده درانتخابات گچساران شفاف است

 

خواجه زاده گفت: پرونده بنده در انتخابات‌های گچساران شفاف است و در چند دوره گذشته به دلیل ناعادلانه بودن ترکیب افراد هیئت‌های اجرایی همیشه اعتراض خود را اعلام کردم و در این دوره نیز با وجود تشکیل هیئت اجرایی انتخابات در گچساران از افراد متشخص و معتمد، اما ترکیب حداکثری از یک طیف فکری و سیاسی است که بدین دلیل از هیئت اجرایی انتخابات خارج شدم.

 

وی در ادامه با اشاره برگزاری نمایشگاه‌های مختلف درگچساران اظهار کرد:برگزاری برخی نمایشگاه‌ها در گچساران عملا هیچ مزیت یا سودی برای مردم و در برخی موارد فروشندگان ندارد زیرا در برخی موارد اجناس این نمایشگاه بنجل و بی‌کیفیت بوده و تفاوت قیمتی چندانی هم ندارد.

 

بی عدالتی سد معبر شهرداری در برخورد با دستفروشان

 

خواجه زاده درادامه تصریح کرد:گزارش‌های رسیده نشان می‌دهد سد معبر شهرداری در برخورد با افراد و دستفروشان برخورد لازم را با افرادی که به نوعی قلدر و صاحب نفوذ هستند ندارد و تنها با افراد ضعیف برخورد می‌شود.

 

امام جمعه موقت گچساران افزود: تصاحب اموال دستفروشان و افرادی که ایجاد سد معبر کرده‌اند از نظر شرع خلاف است و اموال ضبط شده نباید تصرف شود وباید به صاحبان آن بازگردانده شود.

 

انتهای پیام/م

دیدگاه‌ها

انصافا بعضی برخوردهای ماموران شهرداری با دستفروشان شبیه برخورد با خلافکاران است.مثلا همین زنی که سر چهار راه سابق قدس در حال فروش نخود و باقلا برای خانواده اش است چه گناهی کرده که باهاش برخورد میشود. این سد معبر هم شده یک بهانه برای از نون خوردن انداختن بعضی مردم نیازمند. بعضی از این زنهای دستفروش اصلا مرد در خانواده ندارند آیا متوجه این مصیبت میشوید. خاک بر سر کسی که بجای کمک به این بدبختها اینها را از نون خوردن بندازد. بعضی از این بچه های دستفروش پدر بالای سر ندارند یا پدرشان فوت کرده یا از کارافتاده است یا در زندان است. مثلا خوبه نظام ما نظام اسلامی است. شهردار و مسئولان آیا خبر دارند.
درود بر خواجه زاده مدافع اخلاق و قانون و حقوق شهروندی
درود بر حاج آقا خواجه زاده مدافع راستین قشر مستضعف و محروم. آقای خواجه زاده انشاالله 100 سال زنده باشی که با شهامت از حق دستفروشان گچساران این افراد نیازمند حمایت کردی.بخدا بجز شما که امام جمعه شهر هستی هیچکس از مسئولان از حق دستفروشان برای یک لقمه نان حلال حمایت نکرده بود.بیش از 500 دستفروش و 500 راننده سیار در گچساران برای رزق خانواده کار حلال میکنند اما هیچ مسئولی آنها و خانواده هاشون را درک نمیکند. انگاری با یک عده خلافکار طرف هستند در حالیکه اینها همشون خانواده دار و از قشر مستضعف و زحمتکش هستند که در سرما و گرما بدون حق بیمه برای خانواده هاشون و فرزندان فقیرشان پول حلال در می آورند. حاج آقا خواجه زاده خدا به خودت و خانواده ات عزت و جلال دهد. مسئولین هم هر چه سریعتر به یاری دستفروشان بیایند.مسئولان دنبال حمایت صوری و تبلیغاتی برای انتخابات و سواستفاده از دستفروشان هم نباشند.
خواجه زاده باید در هیئت اجرایی می موندی چون ما تو را خیلی دوست داریم و بهت اعتماد داریم.شما سمبل صداقت و حقیقت گویی هستید. بابت انتقادی که به ماموران شهرداری کردی از سخن شما حمایت میکنم.چون این دستفروشان بیشترشان انسانهای شریف و خانواده داری هستند. باید فرماندار با شهرداری جلسه بگذارد و فکری بحال این افراد کند. چون برخورد با این افراد دستفروش اصلا صحیح و اخلاقی نیست و توقیف اموالشان خلاف شرع و به نوعی غصب اموال مردم محسوب میشود و دادستان باید از حق اموال دستفروشان حمایت کند. بی توجهی برخی مسئولان به حقوق شهروندی مردم واقعا مایه تاسف است.
درود برشیخ شجاع و با غیرت شهرمان حاج آقا خواجه زاده امام جمعه محبوب گچساران کاش همه مسئولان گچساران صداقت و شجاعت حاج آقا را داشتن.
بخدا معنی سد معبر تو فقه اسلام چیست؟؟؟ بخدا این ماموران اصلا فقه اسلام را خوانده اند؟؟؟ کسی که یک گوشه ای اجناسش را میفروشد کجا سد معبر کرده؟؟؟کجای فقه نوشته این کار سد معبر است؟؟؟ وقتی سد معبر محسوب میشود که مانع عبور مرور کامل مردم شود بگونه ای که کسی اصلا نتواند رد شود در حالیکه راه باز است و جاده دراز و قلندر بیدار!!! در حالیکه مردم خود خواستار و حامی دستفروشان هستند و یک روز دستفروشان نباشند آن روز مردم در خانه زانوی غم بغل میکنند که نتوانستن خرید خودشان را انجام دهند!!! بگویید دستفروشان سد معبر گران فروشان زالو صفت شده اند!!! بگویید دستفروشان سد معبر سرمایه داران زالو صفت شده اند!!! بگویید دستفروشان سد معبر دزدی و اعتیاد و طلاق و فساد و فحشا شده اند!!!
جناب خواجه زاده درجايگاه امام جمعه بايد مبلغ صداقت وراستگوهي باشدوازالوده شدن به مسائل حزبي وسياسي بدور&اشد،ايشان درروز انتخاب هييت اجرايي شرکت کردوبااعلام اينکه ساعت تشکيل جلسه باکلاس درس ايشان تداخل داردازحاضرين اجازه خواست به کلاسش برسدوهيچگونه اعتراضي به تعدادوچينش افرادحاضرنداشت وبعدازيک تماس مشکوک ازبيرون کنترل خود راازدست داد وبه سرعت ازفرمانداري خارج شدوقول برگشت به جلسه راهم به فرمانداردادوماهيچگونه مخالفتي دراين رابط ازاين شيخ شجاع وصادق نديديم وجاي بسي تعجب اظهارات ايشان درنماز جمعه وبحث عدالت خواهي ايشان
جنهب شیخ خواجه زاده اگه واقعا خودت تصمیم میگیری چرا زمانیکه دعوت نامه را دریافت کردی اظهار مخالفت ننمودی.اگه مخالف بودی چرا به محل جلسه رفتی؟اگه مخالف بودی چرا یک کلام در مخالفت با انتخاب افراد عنوان نکردی؟چرا زمان تماس مشکوک ماندی وپس از تماس تلفنی سرازپا نشناختی وجلسه راترک کردی.شیخ شجاع وصادق در این رابطه چه کسی به جای شما تصمیم میگیرد؟
من یک گلایه از دوستان دارم چرا فکر میکنید اگر ترکیب هیئت اجرایی با تاجگردون باشه یعنی تاجگردون میبرد؟؟؟؟ مثلا خوبه هیئت نظارت با اصولگرایان است. بعدش هم مگر قراره تقلب صورت بگیره که اینقدر گیر دادید به ترکیب هیئت اجرایی؟؟؟ کمی به اصل انتخابات بچسبیم و خودمان را درگیر این چیزها نکنیم. اگر با قدرت اصولگرایان بیایند و حاشیه و دعوای بیخودی درست نکنند شانس فولادی وندا برای پیروزی خیلی زیاد است. اینقدر هم خواجه زاده را تحت فشار نگذاریم.درست نیست.امام جمعه است و باید بیطرف باشه.فردا باز اونها یک اعتراضی میکنند.
باید ما اصولگرایان از ورود دکتر افشین پور استقبال کنیم.چون دکتر افشین پور برگ برنده مهندس فولادی وندا است.چون برخی لرها ممکنه نخواهند به فولادی وندا رای بدهند نباید بگذاریم اونها بیخودی بخاطر مخالفت با حاج فولادی جذب دکتر تاجگردون شوند باید دکتر افشین پور باشد تا آرای لرهای مخالف فولادی وندا به سبد تاجگردون ریخته نشود. تازه دکتر افشین پور باعث شکستن آرای اصلاح طلبان خواهد شد و این بنفع اصولگرایان است که با یک کاندیدا شرکت میکنند.
آقای خواجه زاده بعضی مسئولان شهرستان در نمازجمعه شرکت نمیکنند از شما درخواست دارم در جلسه مسئولان شهرستان گچساران از حقوق شهروندی محرومان و دستفروشان دفاع کنید و نگذارید حق این افراد بی کس توسط یک عده فرصت طلب و منفعت گرا خورده شود. حاج آقا در مورد غصبی بودن تصرف مال افراد دستفروش و غیر شرعی بودن این موضوع به مسئولین مربوطه تذکر دهید چون برخی از این افراد مسئول سالی یک بار هم در نمازجمعه شرکت نمیکنند و ممکن است هیچ اطلاعی از حرام شرعی بودن تصرف مال مردم نداشته باشند. حاج آقا خواجه زاده ما همه جوره مخلصتیم.
بعضی مسئولان و سیاسیون کاملا رفتن تو فضای انتخابات و مردم محروم را فراموش کرده اند. اینقدر بی توجه به مردم محروم هستند که وقتی اخبار نمازجمعه حاج آقا خواجه زاده را هم میخوانند باز میروند سراغ قسمت شرکت نکردن ایشان در هیئت اجرایی انتخابات. یکی نیست به این افراد بگوید از خطبه حاج آقا شما فقر مردم را نمی بینید تجاوز آمریکایی ها به آبهای ایران را نمی بینید تذکر حاج آقا به ماموران سد معبر شهرداری را نمی بینید فقط قسمت شرکت نکردن ایشان در هیئت اجرایی را دیدید. باور کنید این افراد یک مشکلی دارند چون 90 درصد خطبه حاج آقا را ندیدن فقط 10 درصدش را دیدن اونم قسمت انتخاباتش!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! خدایا به بعضی ها معرفت و انصاف در دیدن حقایق عطا بفرما آمین یا رب العالمین

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها