نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
15. دى 1394 - 18:24
امین محمدی
مديرعامل شركت بهره برداري نفت و گاز گچساران:
افزايش توليد نفت وگازگچساران خرداد ماه 95اجرایی می شود
مديرعامل شرکت نفت و گاز گچساران به تعهدات این شركت در زمينه توليد اشاره كرد و گفت : برنامه افزايش توليد اين شركت از خرداد ماه 95به مرحله اجرا در خواهد آمد.

به گزارش آفتاب جنوب،جلسه بررسي تنگناهاي تعميرات اساسي تجهيزات و ماشين آلات به منظور بررسي برخي از مشكلات و معضلات مربوط به تعميرات اساسي تجهيزات و ماشين آلات فرآيندي در سالن جلسات نفت و گاز گچساران برگزار شد .

 

در اين جلسه كه با حضور مديرعامل و تعدادي از مسئولين شركت توربين جنوب برگزار شد معضلات مربوط به تعميرات اساسي تجهيزات و ماشين آلات فرآيندي واحدهاي بهره برداري ، نمكزدايي ، تلمبه خانه گوره ، تاسيسات تقويت فشار و تزريق گاز و كارخانجات گاز و گاز مايع مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت .

 

در اين نشست امین محمدی مديرعامل شركت بهره برداري نفت و گاز گچساران به تعهدات این شركت در زمينه توليد اشاره كرد و گفت : برنامه افزايش توليد اين شركت از خرداد ماه 95 به مرحله اجرا در خواهد آمد.

 

وی افزود: تاخير در انجام به موقع برنامه هاي زمانبندي تعميرات اساسي ، تاثيرات منفي در تداوم توليد خواهد داشت .

 

محمدی از شركت توربين جنوب ، خواستار تسريع در انجام تعميرات اساسي تجهيزات و ماشين آلات شد .

 

در اين ادامه جلسه مديران و روساي شركت بهره برداري نفت و گاز گچساران ، پيشنهادات و تجارب كسب شده خود در زمينه تعميرات اساسي واحد را در اختيار مسئولين شركت توربين جنوب قرار دادند كه مورد استقبال قرار گرفت .

 

عبدالامير حويزاوي ، مديرعامل شركت توربين جنوب گفت : برگزاري چنين جلساتي تاثير بسزايي در حل مشكلات دارد و باعث تعامل بيشتر و موثر بين شركتها خواهد شد.

 

در اين نشست مديران عامل و مسئولين دو شركت توافق كردند كه اينگونه جلسات بطور منظم و دوره اي، هر سه ماه يكبار جهت اجتناب از روند طولاني شدن جلسات و جلوگيري از هرگونه اختلال در كارهاي تعميرات اساسي برگزار شود.

 

اين نشست با حضور مدير عامل ، مديران و رؤساي ادارت  شركت بهره برداري نفت و گاز گچساران و مديرعامل ، مدير امور فني و تعدادي از روساي شركت توربين جنوب ، در سالن كنفرانس شركت بهره برداري نفت و گاز گچساران برگزار شد .   

 

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها