نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
28. آذر 1394 - 15:08
نماینده گچساران و باشت در مجلس گفت: در تهران روزنامه‌ها و جراید بنده را به عنوان یک چهره اصلاح طلب می شناسند ،در فضای آکادمیک و علمی کشور من رابه عنوان یک چهره معتدل و در گچساران بسیاری از افراد من را یک چهره اصولگرا معرفی می‌کنند.

به گزارش آفتاب جنوب،غلامرضا تاجگردون نماینده گچساران و باشت در مجلس ظهر امروز در نشست با اصحاب رسانه و خبرنگاران پس از نام نویسی در انتخابات دوره دهم مجلس شورای اسلامی ، گفت: انتخابات یک رویدادمهم در نظام جمهوری اسلامی ایران است که تاکنون به خوبی و با حرکتی مثبت در نظام برگزار شده است.

 

انتخاباتی  فارغ از یک فضای توهین آمیزرا پیش رو خواهیم داشت

 

وی افزود:با نام نویسی برای دوره دهم مجلس یک رقابت دیگر انتخاباتی آغاز شده است و امیدواریم که در کنار سایر رقیبا و دوستان خود در یک فضای سالم و پرنشاط یک انتخابات خوب را برگزار نماییم ومطمئن هستم که انتخاباتی سالم و فارغ از یک فضای توهین آمیز با اخلاق حسنه را پیش رو خواهیم داشت.

 

تاجگردون در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه شما خود را سرباز نظام می‌دانید ولی هنوز مواضع خود را نسبت به فتنه 88 اعلام نکرده‌اید، تصریح کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران یک شالکه مشخص دارد و این نظام مقدس آنقدر تجربه دارد که نگذارد کسانی که دارای مسئولیت نیستند، محرم نظام شوند.

 

تشخیصم در مسائلی از جمله فتنه عمل کردن به فرامین رهبری است

 

وی افزود:کلام مقام معظم رهبری فصل الخطاب است در گذشته چیزهایی همچون ضد ولایت فقیه، ضد نظام به بنده هم مطرح می‌شد ولی تمام سوابق اجرایی من چه نظری، رفتاری و عملکردی نشان می‌دهد که فصل الخطاب تمام حرف‌هایم منویات رهبری است وتشخیص من در مسائلی از جمله فتنه و برخی انحرافات عمل کردن به فرامین رهبری است.

 

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در پاسخ به این سئوال که چه پیامی برای مردم حوزه انتخابیه خوددارید، اظهارکرد: از مردم گچساران و باشت تشکر می کنم که به من فرصت خدمتگذاری را هدیه دادند و امیدوارم در پایان این دوره شرمنده آنها و خدای خود نباشم.

 

تاجگردون افزود:بدون شک در گچساران و باشت مشکلاتی وجود دارد و به هر حال مردم هم انتظاراتی دارند، ولی کارهایی هم در حوزه عمرانی و زیربنایی در دست اجرا است و این قول را به مردم شریف باشت و گچساران خواهم دادکه با توجه به فضایی بهتری که در کشور بوجودآمده فرصت ارائه خدمات بیشتر به مردم این دوشهرستان در آینده بهتر خواهد شد.

 

به تنهایی نمی توانم پاسخگوی مشکلات مردم باشم

 

وی درادامه با بیان اینکه مشکلات کنونی مردم در حوزه‌های مختلفی از جمله سرمایه‌گذاری، تولید، اشتغال و رفع بیکاری بوده که در این خصوص همه مسئولان باید با اتحاد و همدلی ذر این خصوص گام بردارند،گفت:انتظار برطرف شدن همه مشکلات توسط نماینده صحیح نیست وبنده به تنهایی نمی توانم پاسخگوی آنهاباشم بلکه باید همه عوامل و مسئولین دولت و دیگر فرایندهای اجرایی باید در این خصوص همکاری داشته باشند ونیزنباید انتظار برود که در یک دوره 4ساله به سرعت این گره های کور باز شوند.

 

برای رد صلاحیت شدنم در انتخابات هیچ احتمالی نمی‌دهم

 

وی در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه چند درصد احتمال می‌دهید که در انتخابات رد صلاحیت شوید، تصریح کرد: برای رد صلاحیت شدنم در انتخابات هیچ احتمالی نمی‌دهم.

 

در کشور ۱۲ شهرستان نزخ بیکاری بالای ۵۰ درصد دارند

 

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی به مشکل اشتغال و بیکاری جوانان در کشور اشاره کرد و گفت: یکی از مشکلات کشور، نرخ بالای بیکاری است که مردم از آن رنج می برند در سطح کشور ۱۲ شهرستان نزخ بیکاری بالای ۵۰ درصد را دارا هستند.

 

تاجگردون گفت: نرخ بیکاری در کشور خطرناک شده است و عمده بیکاران از قشر تحصیلکرده اند ،رکود و نبود سرمایه‌گذاری خارجی و داخلی از عوامل افزایش بیکاری در جامعه است ومشارکت جدی سرمایه‌گذاران خارجی و داخلی می‌تواند به رونق اقتصاد و اشتغال و تولید در جامعه کمک کند.

 

تاجگردون با اشاره به وجود محرومیت‌ها در گچساران و باشت، اظهارکرد: من از خدماتی که دولت احمدی‌نژاد در گچساران و باشت ارائه داد تقدیر و تشکر می‌کنم دولت دهم پروژه‌های خوبی در گچساران و باشت اجرا کرد و همکاری خوبی داشت. 

امیدوارم آقای احمدی‌نژاد کاندیدای ریاست جمهوری نشود

 

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس تصریح کرد: در اجرای برخی پروژه‌ها در گچساران و باشت دولت دهم همکاری خوبی با من بنده داشتند ولی اگر آقای احمدی‌نژاد کاندیدای ریاست جمهوری  شود که امیدوارم نشود من به وی رای نخواهم داد اما باز از وی تشکر می‌کنم که در اجرای بسیاری از پروژه‌ها به ما کمک کرد.

 

می ترسم به واسطه فضای انتخاباتی برخی از پروژه ها کند پیش رود

تاجگردون با اشاره به اینکه این دولت کمک های خاص خود را انجام می‌دهد ،اظهارکرد:برخی از کارهایی که شروع شده است باید به اتمام برسند نماینده به تنهایی نمی تواند همه کارها را انجام دهد من نگران این هستم که به واسطه فضای انتخاباتی برخی از مسئولین کار کردن و روند اجرایی برخی پروژها را کند کنند.

 

وی افزود: تاکنون ۳۰ مسئول ملی را در دوره فعالیتم در مجلس به گچساران آوردم و در این چند ماه باقی مانده نیز این مسئولین خواهند آمد و باید کار انجام شود و تلاش خواهیم کرد تا پروژه ها به نتیجه برسند.

 

در فضای آکادمیک کشور من رابه عنوان یک چهره معتدل می شناسند

 

وی در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه عده‌ای می‌گویند:" تاجگردون در گچساران اصلاح طلب و در سطع استان اعتدال گرا و در تهران به عنوان یک اصولگرا معرفی می شود، گفت: اتفاقا در تهران روزنامه‌ها و جراید بنده را به عنوان یک چهره اصلاح طلب می شناسند ،در فضای آکادمیک و علمی کشور من رابه عنوان یک چهره معتدل و در گچساران بسیاری از افراد من را یک چهره اصولگرا معرفی می‌کنند.

 

نقطه نظرات اصلاح طلبی ام برای حذف رقیب نیست

 

تاجگردون تصریح کرد: خوشحال هستم که به شیوه‌ای رفتار کرده‌ام که هم اصولگرا وهم اصلاح طلبان آن را قبول داشته باشند درطول دوران خدمتم تاکنون همین رفتار را داشته ام ونقطه نظرات اصلاح طلبی من برای بهبود کارها در مملکت بوده و برای حذف رقیب نیست.

 

هیچ نکته منفی در خصوص فولادی وندا سراغ ندارم 

 

وی در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه نظرتان درباره علی فولادی وندا کاندیدای جریان اصولگرایی حوزه انتخابیه گچساران و باشت در انتخابات مجلس آینده چیست، گفت: فولادی از مدیران خوب شهرستان بوده وبیش از 30 سال در عرصه نفت و گاز خدمت کرده و دوره قبلی هم به عنوان کندیدا در انتخابات شرکت کرد ولی موفق به حضور در مجلس نشد ؛ من فولادی وندا را انسان خوبی می‌دانم و هیچ نکته منفی در خصوص وی سراغ ندارم و فولادی انسانی شایسته ،زحمت کش و پرتلاشی است.

 

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس درادامه بیان کرد:انتخاباتی فرصتی برای مردم بوده تا بتوانند افراد اصلح و شایسته را انتخاب کنند و امروز آغاز رقابتی بوده که امیدواریم بتوانیم در کنار سایر دوستان فضایی سالم و بانشاط را در شهرستان ایجاد کنیم.

 

وی افزود:ان شاءالله در انتخابات هفتم اسفندماه امسال شاهد حضور باشکوه و گسترده و حداکثری مردم باشیم.

 

انتهای پیام/.م

دیدگاه‌ها

باسلام خدمت شما امیدوارم بیکاران دراقوام شما همه شاغل شده باشند. باشدتابه خواست خدا جوانان متاهل ودارای فرزندکه زندگی مشترکشان روبه خرابی است.شاغل شوند. وافرادبومی جای غریبه هارادرپروژه های گچساران بگیرند. من الله التوفیق

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها