نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
7. شهريور 1394 - 8:39
رئیس امور ورزش نفت و گاز گچساران خبرداد؛
احداث مجتمع ورزشی در منطقه طالقانی گچساران
رئیس امور ورزش نفت و گاز گچساران گفت: از برنامه های عمرانی امورورزش نفت و گاز احداث مجمتع ورزشی درمنطقه طالقانی این شهرستان است که در آینده ای نزدیک مراحل اجرایی آن آغاز خواهد شد.

محمد حبیبی نژاد رئیس امور ورزش نفت و گاز گچساران صبح امروز در گفت و گو با پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب، گچساران از تجهیز زمین چمن ورزشگاه نفت و گاز این شهرستان به سیستم آبیاری مکانیزه پرفشار خبردادو گفت:با راه اندازی این سیستم آبیاری کلیه قسمت های زمین چمن ورزشگاه در ساعت های مشخص و به یک نسبت مساوی آبیاری خواهند شد.

 

وی با بیان اینکه کار ساخت و تجهیز سیستم آبیاری مکانیزه پرفشارطی مدت سه ماه در ادامه طرح های بهسازی و استانداردسازی ورزشگاه شهدای نفت و گاز گچساران صورت گرفته است،افزود: زمین چمن شماره دو ورزشگاه شهدای نفت نیز به طور کامل خاک برداری شده و در حال حاضر مراحل زیر سازی و زه کشی را سپری می کند.

 

حبیبی نژادبابیان اینکه در یکسال گذشته پروژه های بهسازی و عمرانی بسیاری در ورزشگاه شهدای نفت و نیزپدخندق صورت گرفته است،گفت:در یکسال گذشته بسیاری از پروژه های عمرانی و بهسازی ورزشگاه شهدای نفت و تعمیرات کلی استخر 22 بهمن و زمین تنیس خاکی، مراحل نهایی خود را سپری کرده و مورد بهره برداری قرار گرفته است.

 

وی با اشاره به اینکه امکانات ورزشی باشگاه نفت و گاز گچساران برای ارائه خدمات به ورزش کارکنان و قهرمانی ایجاد شده است که نگهداری آن نیازمند صرف وقت و هزینه است،تصزیح کرد:یکی دیگر از برنامه های عمرانی امورورزش نفت و گاز ساخت مجمتع ورزشی منطقه طالقانی این شهرستان است که در آینده ای نزدیک مراحل اجرایی آن آغاز خواهد شد.

 

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها