نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
23. مرداد 1394 - 19:30
فرماندار گچساران گفت: میزان مهاجرت روستائیان به گچنساران کاهش یافته است و این میزان دراین شهرستان به صفر رسیده است.

عبدالرحیم رحیمی فرماندار گچساران صبح امروز در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب، درخصوص وضعیت مهاجرت روستاییان به گچساران، با بیان اینکه در سال‌های اخیر روند مهاجرت روستائیان به این شهر در مقایسه با گذشته با کاهش مواجه بوده است، گفت: میزان مهاجرت روستائیان به گچنساران کاهش یافته و این میزان دراین شهرستان به صفر رسیده است.

 

رحیمی با اشاره به علل کاهش مهاجرت روستاییان به شهر،افزود:در گذشته در روستاهای گچساران امکانات مناسبی وجود نداشت و همین دلیل باعث مهاجرت روستائیان به شهر شده بود.

 

 فرماندارگچساران ایجاد امکانات مناسب رفاهی علت اصلی کاهش مهاجرت روستائیان به شهر برشمردوتصریح کرد:در گذشته مردم روستاهای گچساران از امکانات اولیه محروم بودند ولی در سال‌های اخیر کارهای بسیار خوبی در روستاهای این شهرستان انجام گرفته شده است.

 

رحیمی افزود: در سال‌های اخیر امکانات رفاهی مناسبی برای روستائیان فراهم شده است واین موضوع سبب شده که روستائیان در روستا بمانند و کمتر به شهر مهاجرت کنند.

 

فرماندار گچساران گفت: روستاهای این شهرستان در سال‌های اخیر به رونق و توسعه بهتری دست یافته‌اند و اکنون طرح هادی در بیشتر روستاهای این شهرستان در حال اجرا است.

 

انتهای پیام/ م

 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها