نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
18. آبان 1393 - 11:26
نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس گفت: با توجه به این که اجرای پروژه های عمرانی و زیرساخت های رفاهی در مناطق کمتر توسعه یافته تاثیر مستقیم بر قیمت واحدهای مسکونی و تجاری آن منطقه دارد، توسعه متوازن تمام نقاط شهری گامی به سوی کاهش اختلاف طبقاتی است.

غلامرضا تاجگردون صبح امروز در گفت و گو با پایگاه تحلیلی خبری آفتاب جنوب، به برخی سیاست ها و برنامه ریزی های نادرست سال های گذشته که از برنامه توسعه متوازن برخوردارنبوده است،اشاره کردو افزود: برای اجرای طرح های عمرانی باید بر اساس عدالت به مناطق محروم توجه بیشتری شود.

وی بیان کرد: با توجه به این که اجرای پروژه های عمرانی و زیرساخت های رفاهی در مناطق کمتر توسعه یافته تاثیر مستقیم بر قیمت واحدهای مسکونی و تجاری آن منطقه دارد، توسعه متوازن تمام نقاط شهری گامی به سوی کاهش اختلاف طبقاتی است.

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس با اشاره به این که 40 طرح عمرانی در گچساران در حال اجراست، گفت: جبران عقب ماندگی های سال های گذشته به چند سال زمان نیاز دارد.

تاجگردون اظهار کرد:این پروژه ها که عمدتا در مناطق کمتر توسعه یافته شهر گچساران درقالب احداث فضاهای سبز، بوستان ها، پارک های تفریحی، ترمیم و روکش آسفالت، احداث کانال و جدول گذاری اجرا می شود در صورت تکمیل تحولی چشمگیر در آبادانی شهر و رفاه زندگی مردم خواهد داشت.

وی بیان کرد: امسال 110 میلیارد اعتبار از محل بودجه های ملی، استانی و ماده 180 به این طرح ها اختصاص یافته است.

تاجگردون با بیان اینکه که بخشی از طرح های عمرانی به ویژه در بخش روکش آسفالت به صورت امانی و از محل بودجه های داخلی شهرداری انجام می شود گفت: مجموع بودجه این طرح ها 200 میلیارد ریال است.

وی ابراز کرد: تکمیل این طرح ها می تواند تحولی چشمگیر در رفاه و آسایش مردم این خطه نفتخیز اما محروم ایجاد کند.

 

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها