نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
24. مهر 1393 - 17:49
فرمانده سپاه ناحیه گچساران گفت: یادواره‌ شهداء فرصتی برای تربیت نسل است و در حقیقت برگزاری این یادواره‌ ها موجب نهادینه شدن فرهنگ مقاومت برای نسل‌های آینده می شود.

به گزارش آفتاب جنوب،سرهنگ جهانگیر انصاری پیش از ظهر امروز در نشست هماهنگی برگزاری یادواره شهدای انقلاب گچساران ، هدف از برگزاری یادواره‌ شهدا را نهادینه کردن فرهنگ مقاومت برای نسل‌های آینده برشمرد و گفت:باید با برگزاری هر چه با شکوه‌تر این آیین‌ها، راه و رسم زندگی و از خودگذشتگی، رشادت، شهادت و ایثار شهداء را به نسل سوم کشورمان به درستی و به صورت تمام و کمال انتقال دهیم.

 

وی افزود:اهتمام به برگزاری یادوآره ها به نوعی ارزش نهادن بر ایثارگری رزمندگان اسلام، پاسداری از خون گرانبهای شهیدان و کلاسی برای آموزش درس رشادت، دلاوری و خدمتگزاری است.

 

فرمانده سپاه ناحیه گچساران تصریح کرد:یادآوری این رشادتها و فداکارهای ایثارگران می تواند در معرفی الگو به جامعه به ویژه نسل جوان و زنده نگه داشتن مفاخر ارزشی واسلامی برای مقابله با تهاجم فرهنگی نقش مثمر ثمری داشته باشد .

 

انصاری با بیان اینکه شهداء از مفاخر و مواریث  معنوی کشور هستند و همواره باید مقام شامخ آن ها ارج نهاده شود،اظهارکرد: زنده نگه داشتن یاد و نام شهیدان چنان  ارزشمند است  که مقام معظم رهبری آن را معادل خود شهید و شهادت  دانسته اند.

 

وی در ادامه با اشاره به اینکه گچساران 7 شهید در دوران انقلاب به نظام هدیه کرده است ،گفت: این یادواره در روز 19 آبان‌ماه ساعت 9 صبح در تالار اجتماعات آزادی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران برگزار خواهد شد.

 

این مسئول تصریح کرد:توجه به برگزاری یادوآره ها هزینه نیست بلکه فرصتی برای تربیت نسل است، نسلی که می بایست دافع و حافظ ارزش هایی باشد که مملکتش را در دژ استقلال و آزادی حراست می کند.
 

فرمانده سپاه ناحیه گچساران تاکید کرد: شهادت طلبی و پاس داشتن این ارزش ها مهمترین تعهد انقلابی ماست و برگزاری این یادواره ها به بستر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بسیار تاثیر گذار است .

 

http://aftabejonoob.ir/sites/default/files/fullimages/1393/07/26/dsc03305.jpg
 

 

انتهای پیام/م
 

دیدگاه‌ها

صبخ بخیردو روز بعد از این که همه سایتها این خبر را مخابره کردندشما آن را زدید.
باتشکر.این خبر بروزدر سایت درج شده است.تاریخ خبر را مشاهده نمایید !!!
خبرها باید به روز و خبرنگار باید تحلیلگر باشد نه خبر آورخالی
با تشکراز شما مخاطب گرامی

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها