نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
22. ارديبهشت 1399 - 23:39
کارکنان شرکت بهره برداری نفت و گازگچساران هم پای کار کمک مومنانه آمدند و مبلغ یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان در قالب 4هزار بسته معیشتی به نیازمندان و نیز در حمایت از زندانیان کمک کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،پس از فرمان مقام معظم رهبری در برپایی رزمایش کمک مومنانه برای دستگیری از مستمندان و افراد آسیب دیده از بیماری کرونا،سپاه و بسیج،هیات های مذهبی،گروه های جهادی،موکب داران،نهادها،کارکنان ادارات و دستگاه های اجرایی و نیز مسئولان جهادی شهرستان گچساران دست به کار شده تا در ماه مبارک رمضان به یاری مستمندان بشتابند.

 این روزها در این شرایط سخت عده‌ای از مردم نیز با سختی زیاد معیشت خود را سپری می‌کنند و به لحاظ اقتصادی در تنگنا هستند به همین سبب رزمایش همدلی، مواسات و کمک مومنانه در کشور فرصتی برای کمک به نیازمندان و اقشار ضعیف جامعه فراهم کرده تا در این روزهای سخت هم در کنار آنها باشیم.

در شهرستان گچساران همزمان با سراسر کشور هم قرارگاه رزمایش کمک مومنانه در جلسات متعدد مسئولان در راستای برنامه ریزی،اجرای منسجم و هماهنگ برای کمک به نیازمندان و مستمندان شهرستان انجام شد که مهم‌ترین اقدام در مرحله نخست شناسایی نیازمندان و نیز توزیع سبدهای معیشتی در مناطق مورد هدف بود که تاکنون در دو مرحله با توزیع 5هزار بسته معیشتی همراه بوده است.

این در حالی است که کارکنان شرکت بهره برداری نفت و گازگچساران هم پای کار کمک مومنانه آمدند و مبلغ یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان به نیازمندان کمک کردند که از این مبلغ یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان در قالب چهار هزار بسته معيشتی برای کمک به نیازمندان در نظر گرفته  و مابقی نیز به انجمن حمایت از زندانیان داده شد.

درادامه اظهارات مدیرعامل شرکت نفت و گاز گچساران در این خصوص را شاهد باشید.

 

 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها