نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
18. آبان 1393 - 8:38
با حضور 130شرکت‌کننده از استان صورت گرفت
افتتاح نهمین جشنواره استانی قرآنی«مدهامتان» در گچساران
نهمین جشنواره استانی «مدهامتان» با حضور 130شرکت‌کننده از سراسر کهگیلویه و بویراحمد در گچساران افتتاح شد.

به گزارش آفتاب جنوب،صبح امروز آیین افتتاح نهمین جشنواره استانی قرآنی«مدهامتان» با حضور جمعی از مسئولان و شرکت‌کنندگانی از سراسر کهگیلویه و بویراحمد در سالن سینمای کارگری شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران برگزار شد.

 

سیدنعمت‌الله حجازی در حاشیه این آیین، اظهار کرد: این جشنواره با حضور جمعی از شرکت‌کنندگان قرآنی استان در رشته‌های مختلف حفظ، قرائت، اذان، ترتیل و تفسیر امروز به میزبانی گچساران برگزار می‌شود.

 

مسئول کانون‌های فرهنگی هنری مساجد گچساران با اشاره به دیگر رشته‌های نهمین جشنواره استانی مدهامتان، خاطرنشان کرد: این جشنواره ویژه آقایان در رده‌های سنی مختلف بوده که علاوه‌بر رشته‌های فوق‌الذکر در صحیح‌خوانی حمد و سوره و اذکار نماز، مفاهیم قرآن و نهج‌البلاغه با یکدیگر رقابت می‌کنند.

 

وی بابیان اینکه شرکت در رشته تفسیر قرآن کریم در این جشنواره  محدودیت سنی ندارد، یادآورشد: در این جشنواره همه شرکت‌کنندگان مجاز به رقابت در یک رشته قرآنی هستند.

 

حجازی افزود: جشنواره قرآنی مدهامتان از پرشورترین جشنواره‌های قرآنی در استان بوده که هرساله با حضور قرآن دوستان اعضای کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد برگزار می‌شود.

 

مسئول کانون‌های فرهنگی هنری مساجد گچساران شناسایی سطح اطلاعات عمومی و تخصصی نسل جوان، ایجاد انگیزه شور و شعف در اعضای کانون‌های فرهنگی و هنری در فعالیت‌های قرآنی، کشف استعدادهای درخشان  قرآنی در منطقه را با ایجاد یک فضای رقابتی سالم از جمله اهداف برگزاری این جشنواره برشمرد.

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها