نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
24. تير 1396 - 15:10
نتایج ارزشمند تیم هندبال نفت و گازگچساران در لیگ برتر و جام باشگاه های آسیا سبب شد تا چند پایگاه استعدادیابی این رشته ورزشی در محلات محروم این شهرستان دایر شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،استعدادیابی ورزشی نفت و گاز گچساران که به مناسبت 50 سالگی این باشگاه در رشته های مختلف در حال برگزاری است امسال در رشته هندبال با توجه به کسب نتایج درخشان تیم هندبال بزرگسالان نفت در لیگ برتر و جام باشگاه های آسیا و راهیابی به مسابقات باشگاه های جهان از استقبال بیشتری برخوردار بود.

در رشته هندبال با همکاری اداره آموزش و پرورش مدارسی در محلات مختلف شهر گچساران به این امر مهم اختصاص یافته تا همه فرزندان مناطق مختلف شهر در این جشنواره استعدادیابی به صورت هماهنگ حضور پیدا کنند.

اصغر نوروز نژاد،مسئول استعدادیابی هیئت هندبال نفت و گاز گچساران در این خصوص گفت: با هماهنگی اداره آموزش و پرورش چند پایگاه استعدادیابی در محلات مختلف شهر گچساران برای فصل تابستان و جشنواره استعدادیابی این باشگاه دایر شده که در حال حاضر پایگاه استعدادیابی محله سادات از استقبال خوبی برخوردار بوده است.

وی افزود: در رده سنی نونهالان و نوجوانان استعدادهای خوبی در شهر گچساران وجود دارد که اگر به موقع شناسایی و پرورش داده شوند می توان به عنوان ذخایر تیم بزرگسالان در سال های آینده به خوبی از آنها استفاده کرد و تیم بزرگسالان با فرزندان بومی گچساران در سطح آسیا و جهان از عزت هندبال ایران دفاع کند.

نوروزنژاد تصریح کرد: همکاری خوب آموزش و پرورش و باشگاه نفت و گاز گچساران در تابستان 96 و در سالگرد 50 سالگی ورزش نفت این شهر موقعیتی خوب را بوجود آورد که تخصصی تر از سال های گذشته این کار را برای آینده سازان ورزش این شهر انجام دهیم .

عباس رضازاده مربی رده های پایه هندبال نفت و گاز گچساران نیز در حاشیه برگزاری جشنواره استعدادیابی در محله سادات این شهر اظهارکرد: عملکرد باشگاه نفت در طی سال های گذشته برای ورزش پایه برهمه ورزش دوستان ثابت شده بود اما امسال با طرح جشنواره استعدادیابی گام مثبتی برای شناسایی و پرورش این استعدادها برداشته شده است.

رضازاده بیان کرد: با تمرینات تخصصی و البته همراه با نشاط و سرگرمی سعی شده در ابتدا علاقه افراد را به رشته هندبال بیشتر کرده و سپس به موضوع تخصصی شناسایی استعدادها بپردازیم.

وی استقبال از طرح استعدادیابی محله ای را بسیار خوب ارزیابی کرد و افزود: خانواده ها با توجه به موفقیت تیم بزرگسالان هندبال در لیگ برتر ، مسابقات آسیایی و همچنین حضور در مسابقات باشگاه های جهان علاقمندی بیشتری نسبت به رشته ورزشی هندبال در گچساران پیدا کرده اند.

مربی هندبال تیم های پایه نفت و گاز گچساران تاکید کرد: در پایان جشنواره استعدادیابی از افراد منتخب در تیم های رده های سنی شهرستان و نفت استفاده خواهیم کرد.

 جشنواره استعدادیابی رشته های مختلف ورزشی تا 15 شهریور96 در مجموعه های ورزشی این باشگاه و پایگاه های محله ای ادامه دارد و با توجه به کسب افتخارات بسیار ورزشی در رشته های چون هندبال، تنیس روی میز و فوتبال در فصل گذشته استقبال خوبی از این جشنواره صورت گرفته است.

در گزارش های بعدی به سراغ سایر رشته های فعال در جشنواره استعدادیابی ورزشی نفت و گاز گچساران می رویم و از نزدیک با روند شناسایی استعدادهای ورزشی شهرستان آشنا خواهیم شد.

 

تصاویر تکمیلی: 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها