نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
9. مهر 1393 - 17:27
مسئولان گچساران با حضور در منزل شهیدان حاجی و محمد علی عیوضی با مادر این دو شهید دوران دفاع مقدس دیدار کردند.

به گزارش آفتاب جنوب، فرماندار گچساران ظهر امروز به همراه فرمانده سپاه ناحیه گچساران، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و جمعی از مسئولان این شهرستان با حضور در منزل شهیدان حاجی و محمدعلی عیوضی با مادر این دو شهید دفاع مقدس دیدار کردند.

 

دیدار مسئولان گچساران با مادر شهیدان عیوضی

دیدار مسئولان گچساران با مادر شهیدان عیوضی

 

عبدالرحیم رحیمی در این دیدار  ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای  هشت سال دفاع مقدس به ویژه دو برادر شهید، با ذکر خاطراتی از دوران دفاع مقدس در سخنانی خانواده‌های معظم شهداء را اسوه صبر و استقامت برشمردو اظهار کرد:همه ما مدیون و مرهون ایثارگری شهدا در طول دوران دفاع مقدس هستیم و افتخارات امروز ما در عرصه های مختلف مرهون خون پاک شهداست.

 

وی خانواده های معظم شهدا ء را سرمایه های ارزشمندی برای جامعه و خدمت به آنان را توفیق الهی دانست و اظهار امیدواری کرد که مسئولین خادمان خوبی برای مردم شهید پرور باشند.

 

فرماندار گچساران در این دیدار ضمن قدردانی از صبر و استقامت مادران و همسران شهدا، اظهار کرد: اجر و ثواب شهدای هشت سال جنگ تحمیلی در درگاه خداوند متعال  در مقابل اجر شهدایی که برای دفاع از اسلام و انقلاب جان خود را نثار کردند، کم‌تر نیست.

 

وی با بیان اینکه  دیدار با خانواده دو شهید گرانقدر برای ما سعادت و توفیق است، افزود:  باتوجه به اینکه  آرامش و آسایش امروز ما مرهون دلاوری‌های آن شیرمردان است در واقع ما  مدیون یک به یک شهیدان و جامعه ایثارگری هستیم.

 

رحیمی ادامه داد:  شهیدان با نثار خونشان درخت انقلاب ،آزادی و حریت ایران را آبیاری کردند و در این راستا نه تنها افتخار بلکه وظیفه همه ما مسئولان است که  نسبت به خانواده شهدا خادم و  خدمتگزار باشیم.

 

فرماندار گچساران یادآور شد: دیدار و سرکشی از خانواده شهداء کمترین کاری بوده  که ما در مقابل رشادت‌های شهدا و گرامیداشت یاد و خاطره آن‌ها انجام داده و از نزدیک جویای حال خانواده معظم آنها باشیم.

 

ادامه تصاویر را مشاهده نمایید.

 

دیدار مسئولان گچساران با مادر شهیدان عیوضی

دیدار مسئولان گچساران با مادر شهیدان عیوضی

 

انتهای پیام/م

دیدگاه‌ها

سلام درود خداوند بر همه شهیدان این مرز و بوم
سلام خدا بر شهيدان راه حق

نظرات کاربران

تازه های سایت