نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
27. شهريور 1396 - 23:29
یک روایتگر تفحص درگچساران گفت:امروز ما به خیمه های کفر نزدیک شده ایم دشمن نفس های آخر را می کشد و اگر گوش به فرمان رهبری تا پای جان از آرمان های انقلاب دفاع کنیم نماز شکر و پیروزی بر سیطره یهود به دست شما جوانان در مسجد الاقصی اتفاق خواهد افتاد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،سردارحسین کاجی از فرماندهان دوران دفاع مقدس در یادواره شهدای محلات گچساران که با حضور جوانان پرشور انقلابی در مسجد شهیدان این شهرستان برگزار شد،گفت:خداوند در قران 200بار کلمه ذکر راآورده است و 60بار اختصاصا این کلمه را آورده است،یاد روزهایی که شماها در مظلومیت و اقلیت بودیدو یاد بیاورید آن روزهایی که دشمنان تا بن دندان مسلح به این انقلاب نوپا حمله کردند .

وی افزود:یادبیاورید آن بچه هایی که از این شهر رفتند و مردانه در برابر دشمنان ایستادگی کردند و یا بیارید آن روزهایی که بسیجیان خالصانه فقط و فقط برای رضای خدا رفتند،یادواره شهداست و یاد بیاوریم که 2هزار 888شبانه روز آتش ، خون ،گلوله ،خمپاره ،شهید و مجروح داشتیم.

سردارکاجی تصریح کرد:یاد بیاوریم که آنچنان بچه های ما ایستادند و مقاومت کردند که بیش از 40هزار نفر از آنها سالهای سال جنازهایشان در بیابانها ماند و تنها پلاک و تکه ای استخوان برای خانوادهایشان بردند.

 امام(ره) به ما پیام داده بود که جزایر باید حفظ شود

این روایتگر تفحص ادامه داد:دراین یادواره شهدا دور هم جمع شده ایم تا بدانیم امروز وارث خون چه بزرگانی هستیم، 4هزار و 600نفر از بچه های ما هنوز برنگشته اند و در بیابان ها شلمچه ،جزیزه فاو ،جزیره مجنون در خاکریزها و نیزارها مانده اند.

وی درادامه با اشاره به عملات خیبر گفت: دشمن یک میلیون و630هزار انواع مهمات برسر ما ریخت که حتی صدا به صدا هم نمی رسید .اگر می خواهید بدانیدکه  آن روز چه گذشت یگی از فرماندهان عراقی می گفت:" ایرانی ها انگار جن بودند من هر متر جزیره را سه مدل گلوله زدم ولی باز ایرانیان ایستادندو جزیره را حفظ کردند"، چرا که او نمی دانست که امام(ره) به ما پیام داده بود که جزایر باید حفظ شود.

سردارکاجی افزود:در عملیات بدر خاکریز 5متری احداث کرده بودیم ،تانک تی 72دشمن که آر.پی. جی درآن اثر نمی کرد و وقتی که شلیک می کرد روی خاکریز تیربارچی و آر.پی. چی زن همه پودر می شدندکه من با چشمنان خودم دیدم خون بچه بسیجی ها روی خاکریزها ریخته بود و گِل شده بود و در حالی که از آن خاکریز 5متری هیچ اثری باقی نمانده بود.

این راوی دوران دفاع مقدس ادامه داد:شما بسیجیان وارث چنین مقاومت هایی هستیدبا چشمان خودم دیدم وقتی که ماشین پیکر پاک شهداء را به عقب می برد همانطور که امروز در خیابان ها آب پاشی می کنند به پهنای همان ماشین خون بچه ها قطره قطره در مسیر خاکریز پخش شده بود.

برای شناخت عظمت شهدا باید درجبهه مقاومت گام برداریم

وی اظهارکرد:شهدای ما نشان دادند که امامزاده عشقند ،مزار شهدای ما شده است دارالشفا و امروز هر کسی مشکلی پیدا می کند متوسل به شهدا می شود.شهدای ما امروز آرام بخش و اطمینان بخش جامعه اند و اگر بخواهیم شهدا را بازخوانی کنیم و عظمت آنها را بشناسیم و اثرات خونشان را ببینیم باید حتما در جبهه مقاومت قدم برداریم و باید حتما در حلب و سوریه برویم و از نزدیک ببینم که چه کرده اند.

سردارکاجی افزود:احمد محمد مِشلب بچه خوشتیپ و پولدار لبنانی که به شهید بنز سوار معرف است و کمترین قیمت بنزی که سوار می شد حدود 500میلیون قیمت داشت .وقتی از این جوان سئوال کردند که چی شد این همه خوشی را رها کردی و در منطقه زینبیه داری نان خشک می خوری ؟

جوانان ایرانی مرا متحول کردند

این روای دفاع مقدس ادامه داد:احمد مشلب درجواب گفت:" جوانان ایرانی مرا متحول کردند ،من از شهدای ایران یاد گرفتم و من هنوز کاری نکردم و فقط از یک بنز گذشتم،شهدای ایرانی را شنیدم که اینقدر خالصانه برای خداجنگیدند که پلاکشان را هم پاک کردند که شناسایی نشوند.شنیدم شهدای ایرانی آنچنان برای خدا جنگیدند که حتی بعد از سی سال به دست خانوا هایشان نرسیدند آنها از همه نام ،نان ،اسم و عنوان گذشتند و من با گذشت از یک بنز 500میلیونی کاری نکرده ام.

راه قدس از کربلا می گذرد

این فرمانده دوران دفاع مقدس بیان کرد:امروز دورهم جمع شده ایم تا بار دیگر حرف امام را بازخوانی کنیم، حضرت امام(ره) فرمودند:"که راه قدس از کربلا می گذرد" و اگر این جمعیت 20میلیونی اربعین حرکت کند و به سمت اسرائیل برود کار تمام است و امروز مقام معظم رهبری می فرمایند که در 25سال آینده اسرائیل وجود نخواهد داشت.

سردارکاجی افزود:امروز حرف از شهدا زدن حرف از امید به آینده است، ما در فتح خرمشهر فقط 6هزار شهید دادیم وایستادگی و مقاومت کردیم و جنگ را به امر رهبرمان ادامه دادیم و در شلمچه اینقدر جنگ برما سخت گذشت که ما 64هزار تلفات انسانی دادیم که از این تعداد11هزار و چندی فقط شهید شدند که بیش از 3هزار نفر از بچه های ما جنازهایشان در صحنه نبرد ماند.

حرف از بسیج، یعنی آینده از آن بسیج است

وی گفت:حرف امام و رهبرمان را گوش دادیم  و مقاومت کردیم ،مجروع شدیم، داغ دیدیم و شهید داددم ، اما ایستادگی کردیم.امروز حرف از بسیج، یعنی آینده از آن بسیج است به شرطی که ما خودمان را آماده کنیم.

این روایتگر تفحص تصریح کرد: امروز ما به خیمه های کفر نزدیک شده ایم دشمن نفس های آخر را می کشد و اگر گوش به فرمان رهبری تا پای جان از آرمان های انقلاب دفاع کنیم نماز شکر و پیروزی بر سیطره یهود به دست شما جوانان در مسجد الاقصی اتفاق خواهد افتاد.

این فرمانده دوران دفاع مقدس با بیان اینکه امروز تکریم و تعظیم از مقام شامخ شهداء یک وظیفه و ضرورت غیر قابل انکار است؛افزود:شهدا با تأسی از اعمال و رفتار سرور و سالار شهیدان ابا عبدالله الحسین علیه السلام درس فداکاری، وفاداری، از خود گذشتگی ، شجاعت، شهامت، صداقت آموختند و در عمل نیز آن را به اثبات رساندند.

امروز شهدای ما متعلق به جهان اسلام هستند

عضو گردان تخریب لشگر ۱۷علی بن ابیطالب (ع)در دوران دفاع مقدس افزود: امروز شهدای ما متعلق به جهان اسلام هستند،ما انقلابمان را درجنگ به جهان صادر کردیم و امروز اثرات خون شهدایمان را در کشورهای منطقه به وضوع مشاهده می کنیم.

سردار کاجی با بیان اینکه امروز روحیه شهادت طلبی در کشورهای منطقه در حال گسترش است، گفت:امروز جوانان جهان اسلام شیفته راه و رسم شهدای ما شده‌اند، وصیتنامه شهدای ما در دست جوانان لبنانی و سوری دست به دست می‌شود و آنها راه ایستادگی در مقابل دشمنان را با مطالعه این وصیتنامه ها آموخته‌اند.

پیام شهداء برای تقویت و تداوم خط امام(ره) و رهبری است

وی درپایان خاطرنشان کرد:یادواره شهدا مظهر تجلی قدرت شهدا است، یادواره گمنامانی است که نامداری را در بی نامی جستنداین درحالی است که  شناخت شهداء و راه وهدفشان رسالت ما را سنگین‌تر می‌کندو همه باید آگاه باشیم که قیام ، کلام و پیام شهداء برای تقویت و تداوم خط امام(ره) و رهبری ونیز بصیرت‌افزایی و خدمت‌ بی منت به مردم بوده است.

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها