نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
19. خرداد 1401 - 15:16
امروز بار دیگر عطر صحن و سرای شمس‌الشموس حضرت امام رضا علیه السلام درگچساران پیچید و نوای سلام و صلوات در این شهرستان تا بارگاه حرمش پر کشید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،سفیران امام مهربانی در ادامه برنامه های جشنواره «زیر سایه خورشید» طی مراسمی مورد استقبال با شکوه محبان اهل بیت علیهم السلام در گچساران قرار گرفتند.

عشق به امام رضا علیه السلام در دل و جان مردم دیار نفتخیز گچساران ریشه دوانده و پرچم بارگاهش در مکان های مختلف این شهرستان شور و حالی وصف ناشدنی ایجاد کرد.

حضور در جمع کارکنان سپاه ناحیه گچساران ،حضور در جمع شورای اداری، حضور در مجتمع پتروشیمی گچساران و دیدار با کارگران و کارکنان این شرکت، حضور در کارخانه "ان جی ال "1200شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران از جمله برنامه های کاروان زیرسایه خورشید در این شهرستان بود که جسم و جان مردمان این دیار را جلا بخشیدند.

از دیگر برنامه های کاروان زیر سایه خورشید در شهرستان گچساران،حضور در جمع طلاب،حافظان قرآنی و نیز خادمیاران رضوی در مجتمع فرهنگی ورزشی آموزش و پرورش،حضور در مسجد النبی(ص) این شهرستان، حضور در گلزارمطهر شهداء، حضور در جمع مردم محله لبنان و نیز شرکت در جشن میلاد امام رضا علیه السلام در بوستان شهدای گمنام بود.

همزمان با دهه کرامت پرچم مطهر حرم رضوی در مناطق مختلف کهگیلویه و بویراحمد به اهتزاز درآمده است.

تصاویری از این آیین را مشاهده کنید.

 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها