نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
15. بهمن 1398 - 14:19
جانباز گچسارانی:فردی را می شناختم که درجایگاه یک مسئول ویژه بود و جوری خود را همه فن حریف در تمام عرصه ها جا زده بود که همه همشهریان ساده و صادق ما او را آدم بسیار موفقی می پنداشتند و گاهی آرزوی دیدارش را داشتند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،ابوالحسن غلامی،جانباز قطع عضو گچسارانی در مطلبی کنایه آمیزخطاب به برخی ها ،نوشت:موفق بودن با اینکه ارزشمند باشی خیلی تفاوت دارد.

موفقیت را می شود با زدوبند،پول،عدول از خصلت های انسانی،قانون گریزی و... بدست آورد ولی ماندگار نیست و در خیلی مواقع آثار مثبتی نیز از آن مشاهده نخواهد شد و گاهی اثرات تخریبی آن قابل تصور نیست.

ولی برخی آدم هایی که بوی انسانیت،تعقل ومهربانی می دهند با کمترین امکانات می توانند هنرمندانه در هرعرصه ای خالق آثاری ماندگار،مثبت و ارزشمندشوند که هیچکس توان حذف آنرا ندشته باشد.

اگر اطراف خود را خوب بنگریم براحتی می توان چنین افرادی را از هر دو طیف دید.

حکایتی پندآموز: اوایل دهه هفتادشمسی در راهروی محل کارم پیرمردی فرهیخته از منطقه باشت درجایگاه مهماندار انجام وظیفه می کرد.

ایشان درسطحی از ارزشمندی و تدبیر بود که به سختی می توانستیم خودرا قانع کنیم و بهش زنگ بزنیم و درخواست پذیرایی کنیم و دربرخی امور محوله بهترین مشاوره ها را به همه ما می داد.

برعکس همزمان درهمان نزدیکی فردی را می شناختم که درجایگاه یک مسئول ویژه بود و جوری خود را همه فن حریف در تمام عرصه ها جا زده بود که همه همشهریان ساده و صادق ما او را آدم بسیار موفقی می پنداشتند و گاهی آرزوی دیدارش را داشتند.

 ولی هر از چندگاهی درب دیگ یکی از بُلُفهایش کنار می رفت و همکاران با انگشت اشاره وی را استاد خودشیفتگی می نامیدند و درخلوت بهش می گفتند:"جناب آقای ایران لاف".

انتهای پیام/

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها