نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
21. خرداد 1398 - 14:23
لطفا این نام را بردارید! بی بی حکیمه (س) و اجحاف ؟! بی بی حکیمه (س) و زیر میزی ؟! بی بی حکیمه (س) و...؟! نام گهر بار بی بی جنوب ایران که قرار است گچساران بواسطه مرقد مبارکش به عنوان چهارمین حرم امن معرفی گردد ،نه تنها تناسبی ندارد که ...؟!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،یدالله مرادی در یادداشتی نوشت: لطفا این نام را بردارید! بی بی حکیمه (س) و اجحاف ؟! بی بی حکیمه (س)  و زیر میزی ؟! بی بی حکیمه (س) و...؟!

 

بسیاری از صاحب نظران معتقدند باید بین نام و عنوان با عملکرد و محتوا سنخیتی وجود داشته باشد، بطوریکه مصلحی چینی بنام کنفوسیوس در این رابطه بحث زیبا و پرمعنایی دارد .

 

در سالهای اول پیروزی انقلاب اسلامی در ایران موجی از نامگذاری های مذهبی و دینی بر مراکز آموزشی و درمانی و خدماتی و .....شکل گرفت تا جائیکه نام پنچرگیری و ساندویچی و مکانیکی و جو و گندم فروشی و مرغ فروشی ها را هم با اسامی و عناوین مقدس و محترم و دینی مزین می کردند.

 

یادم می آید که شهید بهشتی هم در خصوص عدم تناسب نامگذاری ها سخنرانی مستدلی ارائه فرمودند .

 

و حال می خواهم بگویم از اینکه در سفر سوم ریاست جمهوری با ساخت یک بیمارستان بزرگ برای شهرمان موافقت شد خوشحالی همه را به دنبال داشت و پس از سالها با ساخت و تکمیل آن بارقه امید در توسعه خدمات درمانی و راه اندازی و تجهیز یک مرکز پیشرفته شکل گرفت و یقینا دستاورد خوبی برای مردم دیارمان خواهد داشت.

 

اما آنچه الان بر این پیکر و درون آن میگذرد با نام مقدسه ای به اسم دخت گرانقدر امام موسی کاظم علیه السلام همخوانی ندارد .

 

کاش مقامات مسئول دور از تشریفات و گزارشات شکلی و جهت دار و هماهنگ شده و با دستمال پاک و بی غل و غش هر مدت یکبار فقط در فضای بیرون و بین آن مردم و صاحبان بیمارداران، اتراقی مهربانانه داشته باشند و بشنوند که چه میشود ؟! نام گهر بار بی بی جنوب ایران که قرار است گچساران بواسطه مرقد مبارکش بعنوان چهارمین حرم امن معرفی گردد ،نه تنها تناسبی ندارد که ...؟!

 

انتهای پیام/

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها